عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس؛

کشورهای عربی جرات بازرسی کشتی های ایرانی را ندارند/ در صورت تعدی منتظر عواقب باشند

کوثری گفت: اعراب صرفا در حرف صحبت از بازرسی کشتی های ایرانی می کنند اما در عمل شجاعت و جرات لازم را ندارند.

کشورهای عربی جرات بازرسی کشتی های ایرانی را ندارند/ در صورت تعدی منتظر عواقب باشند
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اعراب صرفا در حرف صحبت از بازرسی کشتی های ایرانی می کنند اما در عمل شجاعت و جرات لازم را ندارند اما در هر صورت اگر اقدام به بازرسی کنند ما هم می دانیم چه نوع برخوردی با آنها داشته باشیم .

کوثری درباره گشت دریایی مشترک همکاری خلیج فارس که با توافق آمریکا علیه ایران راه اندازی می شود گفت: اگر آنها بخواهند در مورد کشتی های ایرانی به اتهام قاچاق سلاح به یمن و سایر کشورها دست از پا خطا کنند و آنها را مورد بازرسی قرار دهند باید منتظر عواقب آن نیز باشند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران خیالی آسوده دارد و آنها خلافکارند، اگر عرضه و شجاعت دارند بهتر است مقابل تروریست ها و استکباری که سلاح های بسیاری برای تروریست ها ارسال می کنند بایستند تا به این ترتیب سلاح ارسال نشود.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم اینگونه اقدامات آنها را در راستای دنبال کردن ایران هراسی که سیاست صهیونیستی، استکباری دانست و افزود: آن ها به ایران اتهام کمک به یمن وارد می کنند در حالی که اگر کمک کنیم علنی اعلام می کنیم چرا که قطعا نیت ما دفاع از مظلوم است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آنها صرفا در حرف صحبت از بازرسی کشتی های ایرانی می کنند اما در عمل شجاعت و جرات لازم را ندارند اما در هر صورت اگر اقدام به بازرسی کنند ما هم می دانیم چه نوع برخوردی با آنها داشته باشیم .

منبع: جام جم

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.