هفته معلم بهانه ای برای فراموش نشدن ارزش و مقام معلم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تربت جام، گفت : هفته معلم یک نماد و بهانه است برای تمام مردم تا ارزش و مقام معلم در تربیت جامعه اسلامی فراموش نشود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ، حجت الاسلام سید جعفر احمدی در محفل انس با قرآن دانش آموزی شهر نصرآباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی وعقیدتی بویژه علامه شهید مرتضی مطهری به جایگاه و مقام معلم اشاره کرد و گفت:این هفته یاد آور تلاش های علمی،فرهنگی،تربیتی وقرآنی معلمانی است که با تربیت فرزندان این مرز و بوم آینده ای درخشانی برای کشور ترسیم می کنند.

وی خطاب به دانش آموزان ونخبه های قرآنی افزود: قدر خود و استعدادهای خود را بدانید چرا که دشمنان قسم خورده با "نفوذ فرهنگی” و تزریق ابزار سرگرم کننده فضای مجازی سعی دارد با دوری جوانان و نوجوانان از قرآن و معارف اسلامی مانع پیشرفت نسل جوان و آینده ساز کشور شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تربت جام خاطرنشان کرد:در سایه قرآن کریم و برخلاف انتظار دشمن تا دندان مسلح، جوانان مؤمن و متعهد ایران اسلامی اختراعات وافتخارات ارزنده ای درصحنه عمل بدست آوردند.

حجت الاسلام سید جعفر احمدی گفت :استکبار جهانی با وجود معلمان و مفاخراین کشور متمدن اسلامی از جمله ابن سینا ها، مطهری ها و حسن زاده آملی های که هر کدام درعصر خود سرآمد بودند وهستند نمی تواند این مجاهدت و پیشرفت های های علمی،فرهنگی،پزشکی و اسلامی را تحمل کند و ترس دشمن از همین ویژگی هاست.

وی نفوذ”فکری،فرهنگی،سیاسی،علمی،اقتصادی” دشمن را برای غارت منابع ملی و فرار استعدادهای بی بدیل ایرانی دانست و یادآورشد: قبل از انقلاب ۸۰۰ اختراع درایران ثبت شده است، اما بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اختراعات دانش آموزان،دانشجویان، کارآفرینان، نظامیان … غیرقابل انکار وشمارش است و استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار از این توانمندی نخبگان کشور به شدت عصبانی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تربت جام خطاب به مسئولان تأکید کرد: امروزباید مسئولان کشور برای تحقق آرمان ها و حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران” قرآنی” بیندیشند و” قرآنی” اقدام وعمل کنند ، زیرا پیشرفت های ملی در زیر سایه عمل به معارف قرآنی و سیره ومنش اهل بیت(ع) تحقق می یابد.

حجت الاسلام سید جعفر احمدی با اشاره به سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی اذعان داشت: "اقتصاد مقاومتی” هم برگرفته از قرآن است و به این معنا که متکی به تولیدات داخلی باشیم و با عدم خرید کالاهای خارجی از کالاهای ایرانی حمایت کنیم.

وی افزود: نمونه بارز کمک مردم ودستگاهای دولتی به اقتصاد درون زا؛ خرید کالای ایرانی وصرفه جویی در مصرف بی رویه منابع وذخایرکشور است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار