کرمانشاه؛

معلم کرمانشاهی جشنواره پژوهشی فرهنگیان بسیجی را به خود اختصاص داد

رضا شیرزادی مربی تربیت بدنی آموزش و پروش ناحیه 3 استان کرمانشاه موفق به کسب رتبه نخست دوازدهمین جشنواره علمی - پژوهشی فرهنگیان بسیجی در سطح کشور شد


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه رضا شیرزادی مربی تربیت بدنی آموزش و پروش ناحیه 3 استان کرمانشاه موفق به کسب رتبه نخست دوازدهمین جشنواره علمی - پژوهشی فرهنگیان بسیجی در سطح کشور شد.

نفر نخست جشنواره پژوهشی فرهنگیان بسیجی کشور گفت: در سال جاری 4 هزار 400 اثر در کل کشور به دبیرخانه واصل شد که از بین مجموعه آثار فرستاده شده 390 اثر برتر به سطح کشور راه پیدا کرد.


شیرزادی افزود:مقا له ی خود را با عنوان «ارتباط جهت گیری مذهبی (درونی- بیرونی) و سخت کوشی روانشناختی با سلامت روان در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان کرمانشاه» ارایه کردم

 وی ادامه داد:با توجه به وجود دغدغه دورنی خودم در زمینه کاهش استرس در بین دانشجویان و ارتباط جهت گیری مذهبی و سخت کوشی با رویارویی در برابر مشکلات اجتماعی موفق به ارائه ی مقاله ای در این زمینه شدم که رتبه نخست را در این جشنواره کسب کردم.


  شیرزادی گفت: دو متغیر جهت گیری مذهبی و سخت کوشی در دانشجو معلمان استان کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت که در صورت کسب میزان امتیاز حداقل 44 درصد، قابلیت پیش بینی سلامت و بهداشت روان را در پی دارد.

این کار پژوهشی با توزیع پرسش نامه های کارشناسی شده در بین دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه صورت گرفته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار