کرمان؛

انتقال آب به شهرهای شمالی کرمان آب رسانی به249 روستای استان

قائم مقام وزیر نیرو گفت:پروژه آب رسانی به 249روستای استان کرمان ونیز تونل انتقال آب به شهرهای شمالی کرمان آغاز به کار کرد

انتقال آب به شهرهای شمالی کرمان آب رسانی به249 روستای استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، ستارمحمودی گفت: این پروژه ابعاد بزرگی دارد حدود 42شهر استان و7شهرستان و100روستا را درافق 1420 تحت پوشش قرار میدهد و70درصد اهالی روستاها دارای آب مطمئن وبهداشتی خواهند شد که در کرمان سابقه نداشته است.

وی افزود:این طرح تجسم عینی اقتصاد مقاومتی است کلیه تجهیزات پیچیده این طرح شامل مجموعه طرح ها از انتقال آب، تصفیه خانه ،مخازن ومجموعه اقدامات پیچیده ای را در برگرفته که همه تجهیزات داخلی ومشاور وپیمانکار نیز داخلی است.

وی تاکید کرد: این طرح 350هزار مترمکعب مخزن دارد واعتبار6هزارمیلیاردتومانی برای آن تعریف شده و اجرای پروژه 5ونیم سال به طول می انجامد.

وی سپس با اشاره به پروژه آب رسانی روستایی شرکت آبفار نیز گفت: پروژه دیگر آب رسانی برای روستائیان رادربر می گیرد که 249روستا تاپایان سال به پاب سالم بهداشتی دست می یابندو با دستور رئیس جمهور مردم خوب این مناطق از آب سالم وبهداشتی و باکیفیت بهره مندمی شوند.

قائم مقام وزیر نیرو گفت:این اقدام گامی مبارک برای روستائیان ودولت است.

انتهای پیام/ح



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار