تسهیل تشرف جانبازان به بارگاه منور رضوی

تولیت آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس رضوی در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به جامعه ایثارگری، تشرف جانبازان را به بارگاه منور رضوی تسهیل می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در دیدار با جانبازان قطع نخاع هشت سال دفاع مقدس ضمن نکوداشت مقام شهدا و ایثارگری ایثارگران، افزود: جانبازان افتخارآفرین این مرز و بوم مانند علمدار کربلا بصیر هستند و از همین روی در امتداد راه امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) به فرمان مقتدا و امام خود در جبهه ها حضور یافتند و با تمام سرمایه وجودشان از ارزش ها دفاع کردند و با وجود همه سختی ها دچار سستی نشدند.

وی گفت: خانواده جانبازان و ایثارگران که از این اسوه های صبر و استقامت پرستاری می‌کنند و تمام سختی‌های این مسیر را متحمل می شوند، نزد خداوند متعال جایگاه بزرگی دارند.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: ظرفیت سازی مهم ترین عامل صبر و همراهی خانواده جانبازان با این غیورمردان است، اگر انسان با توجه به خداوند متعال، در خود ظرفیت ایجاد کند و آستانه تحملش را بالا ببرد، به مرحله ای می رسد که حضرت زینب (س) رسیدند و در اوج مصائب و مشکلات فرمودند: جز زیبایی چیزی ندیدم.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: توکل، ایمان، عبودیت، بندگی، صبر و ایستادگی ارزش هایی است که در عاشورا و عاشوراییان مشاهده شد و در رزمندگان ما نیز به منصه ظهور رسید.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار