گیلان؛

تشکیل شورای اجرایی جمعیت هلال احمر گیلان

پس از شمارش آرا در چهارمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر حامد حیدری، کیوان اسدپور، حسن تامینی و فرداد قندی با کسب اکثریت آرا عضو شورای اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان رشت شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: ملینا شفیع نژاد از امدادگران جمعیت هلال احمر گیلان نیز به عنوان بازرس شورای اجرایی هلال احمر رشت برگزیده شد.

علیرضا خصوصی با بیان اینکه این انتخابات همزمان با سراسر کشور در ۱۶ شعبه این جمعیت در شهرستان ها با حضور اعضای فعال برگزار شده است افزود: شرکت کنندگان در این کاندیدای مورد نظر خود را ازمیان 158 نامزد انتخاب کردند.
وی با اشاره به اینکه سه هزار و ۶۷۳ نفر از اعضای داوطلب فعال جمعیت هلال احمر استان گیلان واجد شرایط شرکت در این انتخابات هستند اظهار داشت: در این انتخابات از هر شهرستان 4 نفر به عنوان عضو اصلی، 2 نفر به عنوان عضو علی البدل شورای اجرایی، یک نفر به عنوان بازرس اصلی و یک نفر نیز به عنوان بازرس علی البدل برای مدت چهار سال انتخاب می شود.
بر اساس آخرین آمار ثبت شده در سامانه، ۱۵ هزار و ۵۷۶ نجاتگر، امدادگر، جوانان و داوطلبان از اعضای جمعیت هلال احمر استان گیلان هستند.

انتهای پیام/اص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.