سمنان؛

بهرمندی روستاهای استان سمنان از نعمت گاز

بیش از ۱۹۰ روستای استان سمنان از نعمت گاز خانگی بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: در یک‌ سال اخیر 12 پروژه گازرسانی به روستاهای استان سمنان افتتاح شده است.
علیرضا جراحی افزود:  چندین پروژه گازرسانی به مناطق روستایی این استان در دست اجرا می باشند و همه ی این پروژه‌ها تا پایان امسال به بهره‌ برداری می‌ شوند.
وی افزود: تنها در سال گذشته با هدف توسعه گازرسانی در سطح استان و به ویژه مناطق روستایی 243 کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه در سطح این استان اجرا شد که در نتیجه آن میزان متراژ شبکه گاز استان سمنان به چهار هزار و 206 کلیومتر افزایش پیدا کرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از برخورداری 74 درصدی جمعیت روستایی این استان از نعمت گاز خبر داد و گفت: استان سمنان از جمله استان‌هایی است که درصد بالایی از روستاهای آن از گاز برخوردارند.
وی افزود: با اجرایی شدن پروژه‌های در دست اجرا میزان جمعیت روستایی بهره‌مند از گاز طبیعی به 83 درصد افزایش می‌یابد که عدد قابل توجهی است. ضمن اینکه 100درصد جمعیت شهری استان سمنان نیز از گاز بهره‌مند هستند.
جراحی تصریح کرد: در سال گذشته دو هزار و 638 علمک گاز در این استان نصب شده است و به این ترتیب تعداد علمک‌های نصب شده در این استان از مرز 131هزار و 790 علمک گذشت.
وی از گازرسانی به 52 واحدصنعتی این استان در سال گذشته خبر داد و یادآور شد: بیشترین حجم انرژی در استان سمنان در حوزه تولید به‌مصرف می‌رسد.
انتهای پیام/ د
برچسب ها: گاز ، روستا ، خانگی ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.