اروميه/

آموزش فنی وحرفه ای آذربایجان غربی گواهینامه ایزو 2008 و 9001 را دریافت كرد

در راستای ارتقای سطح كیفی وظایف و اثر بخشی كاركرد سازمانی اداره كل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی گواهینامه سیستم مدیریت كیفیت ایزو 2008 و 9001 و ' اس 5 ' (نظام آراستگی ) را كسب كرد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛مدیر كل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی با تأكید بر بهبود فرایندهای گردش كار در سازمان، اجرای مدیریت كیفیت ایزو 2008 و 9001 را گامی مهم در اثر بخشی كاركرد سازمانی ارزیابی كرد.

حمید رضا خانپور، بهبود مداوم فرایندها و اشاعه فرهنگ سیستمی نگر به منظور شفافیت فرایندها و شاخص های سازمان ، كاهش هزینه ها، جلوگیری از دوباره كاری ، افزایش كیفیت خدمات رسانی ، افزایش بهره وری و رضایت مندی و تكریم ارباب رجوع را از اهداف اجرای سیستم مدیریت كیفیت ایزو 2008 و 9001 در این اداره كل اعلام كرد.

خانپور افزود: نقطه عطف این موفقیت و اخذ گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت كیفیت ایزو 2008 و 9001 در این است كه پیاده سازی و اجرای این سیستم توسط كارشناسان این اداره كل صورت گرفته است.

خانپور گفت: ساماندهی ، برنامه ریزی ، كنترل و نظارت بر مجموعه عملكرد اداره كل و مراكز آموزشی در این سیستم پیش بینی شده و امید است با مشاركت همه همكاران شاهد رشد و تعالی سازمانی باشیم.

وی درخصوص سیستم نظام آراستگی افزود: ساماندهی ، استاندارد سازی ، آراستگی و نظم و انضباط از عوامل اثرگذار بر محیط های كار كه تعیین كننده میزان بهره وری در یك سازمان است از اهداف اجرای این سیستم در یك سازمان است.

مدیر كل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی، هدف اصلی سازمان را آموزش مهارتی در كلیه بخش های صنعت ، خدمات ، كشاورزی و فرهنگ و هنر دانست و اظهار كرد: تا پایان امسال بیش از 50 هزار گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای صادر خواهد شد و زمینه اشتغال مولد و پایدار برای جوانان جویای كار فراهم می شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.