اهواز؛

برگزاری جلسات تخصصی تواشیح و ابتهال در اهواز

جلسات تخصصی تواشیح و ابتهال با هدف ارتقا كیفیت این دو رشته قرآنی و تاثیرگذاری بیشتر بر مخاطبان در کانون بسیج شهید جهان‌آرا اهواز تشكیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر دارالقرآن امام هادی(ع) کانون بسیج شهید جهان‌آرا اهواز اظهار كرد: جلسات تخصصی تواشیح و ابتهال در این كانون برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علیرضا جلالی،  با اشاره به اینکه این جلسات با حضور گروه‌های تواشیح و مبتهلان همراه خواهد بود، افزود: در حال حاضر هماهنگی‌ها به منظور فراخوان گروه‌های تواشیح و مبتهلان در حال انجام است تا همه این افراد بتوانند از آموزش‌های تخصصی این جلسات بهره‌مند شوند.

جلالی با بیان اینكه افتتاحیه این جلسات تخصصی در خردادماه(پیش از آغاز ماه مبارک رمضان) برگزار خواهد شد، گفت: دکتر مهدی دغاغله پیشكسوت قرآنی در این جلسات تخصصی حضور خواهد داشت و به برطرف كردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت گروه‌ها و افراد می‌پردازد.

مدیر دارالقرآن امام هادی(ع) کانون بسیج شهید جهان‌آرا اهواز عنوان كرد: جلسات تخصصی تواشیح و ابتهال با هدف ارتقا كیفیت این دو رشته قرآنی و تاثیرگذاری بیشتر بر مخاطبان به صورت هفتگی تشكیل می‌شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.