توقف نفت مسجدسلیمان در رده دهم/ جای خالی شیران زاگرس در لیگ شانزدهم

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در آخرین گام از لیگ دسته اول فوتبال کشور شکست خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ از سری مسابقات هفته سی‌وهشتم (پایانی)لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم نفت مسجدسلیمان در استادیوم شهیدنصیری یزد به دیدار تیم فولاد یزد رفت که این بازی با نتیجه یک بر صفر به‎سود تیم فولاد یزد خاتمه یافت تا یزدی‌ها با این نتیجه در لیگ یک ماندنی شوند.
 
تیم نفت مسجدسلیمان با قبول این شکست در هفته پایانی و با 48 امتیاز از 38 مسابقه در رده دهم جدول رده‌بندی نهایی لیگ دسته اول فوتبال ایران قرار گرفت تا حسرت حضور دوباره در لیگ برتر برای هواداران نفت مسجدسلیمان یکسال دیگر تمدید شود.

نفت مسجدسلیمان این فصل را با سرمربی بومی خود یعنی فرزاد حافظی و با تاخیر بسیار زیاد نسبت به دیگر تیم های لیگ یکی آغاز کرد. 

از همان ابتدای شروع فصل بی برنامگی وتعلل مدیریت باشگاه در تشکیل تیم حکایت از آن داشت که مدیریت باشگاه تمایل چندانی به حضور پر قدرت نفتی ها در لیگ یک و احتمالا  بازگشت دوباره به لیگ برتر ندارد.

نفت مسجدسلیمان که در یک فصل حضور در لیگ برتر با کم لطفی های بی سابقه ای از سوی وزارت نفت در تامین بودجه و منابع مالی مواجه شده بود این انتظار می رفت که پس از سقوط نفتی ها به لیگ یک هیات مدیره باشگاه با بهره گیری از این تجربه تلخ و رفع موانع قانونی در تامین منابع مالی این تیم پر هوادار خوزستانی زمینه لازم را برای بازگشت شیران زاگرس به لیگ برتر فراهم کنند که متاسفانه این خواسته هواداران نفتی محقق نشد و نفت مسجدسلیمان یک فصل پر فراز و نشیب دیگر را با قرار گرفتن در رده دهم جدول رده بندی پشت سر نهاد.

صعود دوباره نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر در کنار قهرمانی تیم جوان و  بومی استقلال خوزستان در لیگ  پانزدهم و بازگشت دوباره صنعت نفت آبادان به لیگ برتر می توانست جشن فوتبال خوزستانی ها را تکمیل کند و لیگ شانزدهم با حضور چهار تیم پر قدرت خوزستانی و با بهره گیری از بازیکنان بومی استان  زمینه ساز رشد و شکوفایی دوباره جوانان خوزستانی  در فوتبال کشور شود.

امید است مدیریت و هیات مدیره تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از همین امروز در برنامه ریزی لازم برای حضور پرقدرت نفت مسجدسلیمان در فصل پیش روی لیگ دسته اول تعلل نکرده و زمینه لازم برای بازگشت تیم  پرهوادار مهد فوتبال کشور به جایگاه واقعی خود یعنی لیگ برتر را فراهم نموده تا بار دیگرشادی و نشاط را در بین جوانان و ورزش دوستان مسجدسلیمانی زنده کند.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار