سالک در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد

حمایت اصولگرایان از ریاست «لاریجانی» در مجلس دهم/ گزینه‌های ریاست «فراکسیون اصولگرایان»

یک عضو کمیته 7 نفره ساماندهی اصولگرایان مجلس دهم می‌گوید؛ از ریاست علی لاریجانی در مجلس دهم حمایت می‌کنیم.

احمد سالک نماینده مردم اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در پاسخ به سوالی مبنی بری اینکه به نظر شما آقای لاریجانی به کدامیک از فراکسیون مجلس دهم تعلق خاطر خواهد داشت و اینکه آیا وی مجددا به فراکسیون‌هایی نظیر فراکسیون رهروان ولایت مجلس دهم روی می‌آورد و یا خیر؟ گفت: باید دور مجلس نهم را خط کشید.

وی افزود: اگر زمانی فراکسیون رهروان ولایت در مجلس نهم ابراز موجودیتی داشته، در شرایط فعلی اینگونه موارد مطرح نیست.

عضو اصولگرای مجلس دهم با بیان اینکه فضای مجلس نهم به غیر از فضای سیاسی مجلس دهم است، بیان داشت: این بدین منظور است که اصلاح‌طلبان در مجلس نهم در اقلیت بودند و فراکسیونی نداشتند، اما در مجلس دهم فراکسیون مستقل خود با نام "امید"تشکیل داده‌اند بنابراین ضرورت پیوستگی و همبستگی اصولگرایان طبق شرایط فوق بر کسی پوشیده نیست. 

نماینده مردم اصفهان با بیان اینکه آقای لاریجانی شرایط فعلی را مورد بررسی قرار داده و ما وی را در مسیر جریان اصولگرایی می‌بینیم، تصریح کرد: اینگونه نیست که گرایش آقای لاریجانی به سمت اصلاح‌طلبان باشد و همواره گرایش وی به سمت فراکسیون فراگیر اصولگرایان خواهد بود.

سالک در ادامه پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا می‌توان گفت که اصولگرایان از ریاست آقای لاریجانی در مجلس دهم حمایت خواهند کرد، گفت: بله، نظرات به سمت آقای لاریجانی است.

عضو کمیته 7 نفره ساماندیه اصولگرایان مجلس دهم با بیان اینکه اصولگرایان مجلس دهم از علی لاریجانی برای ریاست مجلس حمایت خواهند کرد، تاکید کرد: بحث حمایت از علی لاریجانی برای ریاست مجلس بین اصولگرایان مطرح است و این بدین منظور نیست  که مجلس دهم فاقد شخصیت های دیگر باشد که بتوان آنها را برای ریاست مجلس طرح کرد منتها ما باید به  نقش مقبولیت و رای آوری افراد مورد حمایت برای ریاست مجلس توجه داشته باشیم که در این بین  لاریجانی گزینه مطلوبی بوده و رای آوری و مقبولیت بالایی در مجلس دهم دارد‌.

نماینده مردم اصفهان در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی براینکه به نظر شما نامزدهای ریاست فراکسیون اصولگرایان در مجلس دهم چه شخصیت‌هایی خواهند بود٬ تاکید کرد: در این مورد تاکنون تصمیم گیری نشده است که قطعا گزینه مورد نظر اعضا پس از آغاز به کار مجلس دهم اعلام خواهد شد.

سالک در ادامه در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه آیا وی و  آقای حاجی بابایی از گزینه‌های ریاست فراکسیون اصولگرایان خواهند بود و یا خیر٬ گفت: بنده و آقای حاجی بابایی از جمله گزینه ای مطرح برای ریاست فراکسیون اصولگرایان در مجلس دهم هستیم که البته  باید تصمیمات در این رابطه در فراکسیون اتخاذ شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، سالک ، ریاست مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار