به مناسبت نیمه شعبان؛

اختصاص ۵ رام قطار فوق‌العاده برای مسیرهای زیارتی

مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه‌آهن از اختصاص ۵ رام قطار فوق‌العاده در مسیر تهران-قم و تهران-مشهد برای ایام نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی جعفری گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام نیمه شعبان قطارهای ویژه‌ای برای مسیرهای زیارتی در نظر گرفته شده است٬ این قطارها در مسیرهای تهران-مشهد و بالعکس و تهران-قم و بالعکس سیر و حرکت دارند.

وی افزود: برای مسیر تهران-مشهد دو رام قطار فوق‌العاده در نظر گرفته شده است که حرکت آن‌ها از تهران در روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه انجام شد و در روز یکشنبه دوم خرداد به تهران باز می‌گردند.

این مقام مسئول در شرکت راه‌آهن تعداد قطار فوق‌العاده برای مسیر تهران-قم را سه رام قطار عنوان و اظهار کرد: دو رام از این قطارها در روز شنبه یکم خرداد از تهران به سمت جمکران سیر خواهند داشت و یک رام دیگر نیز صبح یکشنبه دوم خرداد حرکت خواهد داشت و غروب همان روز نیز به تهران بازمی‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی جعفری افزود: معمولا روزانه در مسیر تهران-قم سه قطار در مسیر رفت و سه قطار در مسیر برگشت سیر دارند که این قطارهای فوق‌العاده در کنار قطارهای برنامه‌ای در ایام نیمه شعبان به مردم خدمت‌رسانی خواهند کرد. سه رام قطار فوق‌العاده برای جمکران ریل‌باس هستند که قابلیت سیر با سرعت ۱۲۰ کیلومتر برساعت را دارند.

مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه‌آهن اظهار کرد: قیمت بلیت ریل‌‌باس‌های در نظر گرفته شده برای ایام نیمه شعبان ۴ هزار تومان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار