کارگردان فیلم «عملیات مهد کودک»:

نخ نما شدن تولیدات در ژانر کودک/ کارگردانان بزرگ سینما از ژانر کودک آغاز کردند

ژانر کودک از اساسی‎ترین ژانرهایی است که باید بیشتر از دیگر اثرها به آن توجه شود.

فرزاد اژدری کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ژانر کودک و پایمال شدن این حوزه گفت: ژانر کودک چند سالی است که غریب واقع شده است و کمتر کسی به آن ورود می‌کند، با وجود اینکه سال ها قبل بیشتر کارگردانان صاحب نام کشورمان کارشان را از این ژانر آغاز کردند و پله های موفقیت را یکی پس از دیگری پشت سر نهادند اما امروزه با بی توجهی از کنار آن عبور می کنند.

وی افزود: فیلمنامه های بسیار خوبی در این ژانر داریم که متاسفانه تهیه کننده و سرمایه گذاران برای تولید تمایلی نشان نمی‌دهند و ما همچنان چشم انتظار افرادی هستیم که برای ساخت پیش قدم شوند. فیلمنامه «همکلاسی من» علی رغم اینکه در جشنواره کودک جزو سی فیلمنامه برگزیده شده اما در حال حاضر هیچ نهادی برای ساخت آن مساعدتی به ما نکرده است.

اژدری در ادامه در خصوص سرمایه گذاران دولتی و خصوصی اظهار داشت: متاسفانه بخش خصوصی و دولتی با یکدیگر به نتیجه نمی رسند و ما کارگردانان را به یک دیگر پاس می دهند و می گویند از هر نهادی که به خاطر موفقیت فیلمت جوایز دریافت کردی از همان ها برای ساخت اثر بعدی مساعدت طلب کن.

کارگردان فیلم سینمایی «عملیات مهد کودک» در ادامه گفت: با وجود اینکه مشکلات بسیاری در حوزه ساخت بخصوص کودک است اما من دست از تلاش بر نمی دارم و همچون دیگر دوستانم در این عرصه  برای ساخت فیلم هایم می کوشم.

وی خاطرنشان کرد: 94 فیلمنامه در پیش تولید هستند که فیلمنامه ما هم در این مرحله است و امیدوارم که با خوب شدن حال سینمای ایران شاهد تولیدات درخشانی بخصوص در ژانر کودک باشیم .




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.