دوگانه بایرن تکمیل شد

پایان خوش گواردیولا در مونیخ + فیلم

دیدار فینال جام حذفی آلمان بین تیم های بایرن مونیخ و دورتموند در ورزشگاه المپیک برلین برگزار شد و تیم بایرن مونیخ با پیروزی در ضربات پنالتی قهرمان شد.

به گزارش خبرنگار  حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان دیدار فینال جام حذفی آلمان بین تیم های بایرن مونیخ و دورتموند در ورزشگاه المپیک برلین برگزار شد و تیم  بایرن مونیخ با پیروزی در ضربات پنالتی قهرمان شد.

نیمه اول مسابقه با برتری نسبی بایرن همراه بود اما گلی در پی نداشت. نیمه دوم را دورتموند بهتر آغاز کرد اما در ادامه باز هم بایرن حاکم میدان شد ولی باز هم شاهد گلی در این نیمه نبودیم. ۳۰ دقیقه وقتهای اضافه هم تلاش دو تیم بی نتیجه بود تا کار به پنالتی کشیده شود.

کاگاوا پشت اولین پنالتی این مسابقه قرار گرفت و آن را تبدیل به گل کرد. سپس ویدال نیز پنالتی اش را گل کرد تا بازی مساوی شود. سپس بندر دومین پنالتی دورتموند را از دست داد ولی لواندوفسکی برای بایرن گل زد . پاپاستاتوپولوس پشت سومین پنالتی دورتموند قرار گرفت و او هم پنالتی اش را از دست داد اما کیمیچ نیز از بایرن پنالتی اش را از دست داد. 

اوبامیانگ و مولر چهارمین پنالتی دو تیم را گل کردند. پنجمین پنالتی دورتموند را نیز رویس به گل تبدیل کرد اما داگلاس کاستا نیز پنالتی پنجم بایرن را گل کرد تا این تیم با پیروزی چهار بر سه در ضربات پنالتی قهرمان شود.

این هجدهمین قهرمانی بایرن در جام حذفی آلمان بود در حالیکه دورتموند فقط سه بار قهرمان شده است.

با این قهرمانی پپ گواردیولا با کسب دو گانه مونیخ را به مقصد منچستر ترک می کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار