معرفی نرم افزار؛

ضبط صدای حرفه ای در آیفون با اپلیکیشن" Recordium"

شما با اپلیکیشن" Recordium" می توانید صدای خود را ضبط کنید و به طور حرفه ای ویرایش و تدوین کنید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تا به حال نرم افزارهای زیادی برای ضبط صدا در آيفون منتشر شده است اما اکثر این نرم‌افزارها دارای امکانات کاربردی نیستند و فقط نقش ضبط صدا را ایفا می کند. حال در این گزارش قصد داریم نرم افزار Recordium را برای آيفون معرفی کنیم.

ضبط صدای حرفه ای در آیفون با اپلیکیشن

شما به کمک این نرم افزار می توانید علاوه بر تغییر کیفیت ضبط صدا ، پسوند آن را نیز مشخص کنید، چندین فایل ضبط شده را بهم بچسبانید و یک فایل تولید کنید. سرویس به اشتراک گذاری فایل ها در این نرم‌افزار ساپورت می شود و می توانید پس از ضبط صدا ، آن را مستقیم به اشتراک بگذارید . 

ضبط صدای حرفه ای در آیفون با اپلیکیشن

برای حاشیه‌نویسی بر روی فایل‌های صوتی، بر روی آیکون «+» کلیک کنید.برای درج حاشیه‌نویسی در فایل‌ها می‌توانید از متن یا عکس استفاده کنید. از امکانات ادیت نرم افزار که میتوان به آن اشاره کرد سه ویژگی Delete , Trim و Snip میباشد . میتوانید قسمت و یا کل فایل را توسط Delete پاک کنید و همچنین میتوانید قسمتی از فایل را که مد لحاظتان هست را با Trim نگه دارید و بقیه فایل را پاک کنید . Snip نیز یک فایل از چندین فایل را به شما تحویل میدهد. 

گفتنی است؛ فایل ها به صورت پیش فرض با فورمت MP4 ذخیره میشوند اما فرمت‌های دیگری مانند AIFF ،WAV یا CAF نیز ساپورت می شوند . 

 

انتها ی پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
mehran zolfaghari
۱۳:۴۳ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
عالیه