اهواز؛

برگزاری 13 تور صنعتی توسط شرکت شهرک های صنعتی خوزستان

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان از برگزاری 13 تور صنعتی این شرکت در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اخلاق محمدیان بیان کرد: 221 صنعتگر خوزستانی پارسال در قالب 13 تور صنعتی از واحدهای صنعتی استان های اصفهان، تهران و البرز دیدن کردند.

وی افزود: در همین راستا 88 نفر در قالب 5 تور صنعتی از استان های البزر، قزوین و اراک نیز به خوزستان سفر کرده و از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی این استان دیدن نمودند.

محمدیان هدف از برگزاری تورهای صنعتی و نمایشگاهی را ایجاد تعامل، شناخت، هم افزایی و بهره برداری بهتر از بازارهای هدف عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان اظهار داشت: در این بازدیدها که بنا بر ضرورت در داخل استان یا خارج آن انجام می شود صنعتگران، صاحبان صنایع و تحلیلگران صنعتی، با آخرین فناوری تکنولوژیکی ساخت ماشین آلات، آخرین محصول فناوری، واحدهای صنعتی موفق به منظور تبادل تجربیات و حوزه های جنبی نظیر صادرات یا واردات مواد اولیه آشنا می شوند.

وی اذعان کرد: برگزاری جلسات تبادل نظر و کارگاه های فشرده ی آموزشی از دیگر برنامه های برگزاری تورهای صنعتی یا نمایشگاهی می باشد.

اخلاق محمدیان گفت: برای کیفی برگزار کردن تورها، تصمیم بر این است که مطالعات دقیقی بر روی برگزاری تورهای سال 95 انجام و دستاوردهای حاصل از آن پیش بینی شود و با توجه به آن دستاوردها، برای گروه هدف برنامه ریزی و اجرا گردد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.