اهواز؛

تاکید فرماندار شوش بر تشکیل تعاونی های 25 نفره روستایی

فرماندار شهرستان شوش بر تشکیل تعاونی های 25 نفره در زمینه طرح های مشارکتی روستایی تاکید نمود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا نجاتی اشتغال به عنوان دغدغه اصلی مسئولان و مردم برشمرد و گفت: تعامل و همراهی دستگاه های اجرایی در جهت حل مشکل اشتغال جوانان ضروری است.

وی افزود: اداره ها و دستگاه های اجرایی با فراهم کردن شرایط و رفع موانع موجود زمینه اشتغال متقاضیان را فراهم نمایند.

نجاتی بر بسیج تمامی امکانات شهرستان در جهت تولید شغل و مشاغل خانگی تاکید کرد و از دستگاه های اجرایی خواست در این راستا با برنامه ریزی وارد عمل شوند.

فرماندار شهرستان شوش با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار داشت: باید در مقوله اشتغال اقدام عملی صورت گیرد و با جذب و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی رشد رو به جلویی در جهت تولید اشتغال حاصل شود.

وی از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست با مشخص کردن تعهد اشتغال برای هر یک از اداره ها ضمن همکاری با متقاضیان و فراهم کردن شرایط زمینه ایجاد مشاغل آزاد و خانگی جدید را فراهم کنند.

رییس شورای اشتغال شهرستان شوش خاطرنشان کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت نسبت به شناسایی رشته های شغلی مورد نیاز در شهرستان اقدام و با همکاری سازمان فنی و حرفه ای نسبت به آموزش رشته های مربوطه به متقاضیان اقدام نمایند.

رضا نجاتی با تاکید بر جذب نیروهای بومی در شرکت های صنعتی شهرستان اذعان داشت: اولویت جذب باید با جوانان و فارغ التحصیلان شهرستان شوش باشد.

فرماندار شهرستان شوش بر فعال شدن کمیته های اشتغال درسه بخش شاوور، فتح المبین و مرکزی تاکید کرد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.