تبریز؛

افتتاح نود و نهمین پایگاه اورژانس 115 درشهرستان مرند

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی گفت: نهمین پایگاه اورژانس 115 شهرستان مرند افتتاح شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛دکتر روزبه رجائی غفوری در مراسم افتتاح نهمین پایگاه اورژانس 115 شهرستان مرند گفت: مشکلات عدیده ای برای افتتاح پایگاههای جدید داریم که نبود نیروی انسانی ازبزرگترین مشکلات موجود است.

وی گفت: با تلاش جهادگونه مسئولین شهرستان مرند, بمناسبت سالروز آزادی خرمشهر, نودو نهمین پایگاه اورژانس 115 در شهرستان مرند افتتاح میشود و آرزومندیم که با افتتاح پایگاه یکان کهریز, زمان رسیدن به بالین بیماران و مصدومین حادثه کاهش یابد.

 مسئول پایگاههای فوریتهای پزشکی شهرستان مرند در رابطه با نیاز افتتاح این پایگاه گفت: پایگاه یکان کهریز در 46 کیلومتری شهرستان مرند واقع شده و در حدود 5000 نفر جمعیت روستایی را در محدوده خود مورد پوشش قراز میدهد و همچنین این پایگاه به دلیل نزدیکی به جاده جلفا_خوی و سه راهی خوی از لحاظ حوادث ترافیکی نقش مهمی در کاهش زمان رسیدن به حوادث ترافیکی این جاده خواهد داشت.

بیگی گفت: جهت تعمیر و تجهیز ساختمان پایگاه یکان کهریز حدود 300 میلیون ریال هزینه شده است و همچنین یک دستگاه آمبولانس با هزینه ای حدود 300 میلیون تومان اختصاص یافته است.

به گزارش رسیده در آئین افتتاح پایگاه یکان کهریز شهرستان مرند  با حضور ریاست محترم اورژانس استان , معاون استاندار , فرماندار و مسئولین شهرستان مرند حضور داشتند.
انتهای پیام/ش 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار