قم؛

پروژه منوريل قم امسال به بهره برداري آزمايشي مي رسد

مدير عامل سازمان قطار شهري قم گفت : پروژه منوريل قم امسال به بهره برداري آزمايشي مي رسد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از قم؛ ابراهيم نيليه در خصوص ايستگاه مترو ميدان شهيد مطهري گفت: با وجود احداث ايستگاه مترو و تكميل ايستگاه منوريل در ميدان شهيد مطهري خوشبختانه شاهد ترافيك روان و نظم تردد در شلوغ ترين قسمت شهر قم هستيم.

وي افزو: با وجود نگراني هاي ناشي از اجراي طرح هاي جديد ترافيكي بابت احداث ايستگاه مترو ميدان شهيد مطهري و نيز تكميل ايستگاه منوريل در اين ميدان ، هم اكنون با تدابير اتخاذ شده با همكاري پليس راهور شاهد ترافيك روان و نظم در تردد خودروها در شلوغ ترين قسمت شهر مي باشيم.

مدير عامل سازمان قطار شهري قم ضمن عذرخواهي از شهروندان بابت مشكلات پيش آمده ادامه داد: طبق قرارداد منعقده و تعهدات اخذ شده از پيمانكار مقرر گرديده وضعيت ميدان مطهري تا دي ماه سالجاري به حالت قبل برگردد و بخش عمده حصارهاي اطراف ميدان برچيده شود.

وي افزود: ايستگاه مترو ميدان مطهري، مهم ترين ايستگاه اين پروژه محسوب مي شود كه از زمان شروع بكار تاكنون بيش از۱۷۰۰ متر مكعب خاك برداري انجام شده است و هم اكنون در حال اجراي سازه نگهبان در آن ايستگاه هستيم.

نيليه با اشاره به تكميل ايستگاه منوريل ميدان مطهري اظهار داشت: پروژه منوريل تا اواخر سال ۹۵ به بهره برداري آزمايش مي رسد و در همين راستا مي بايست ۳ ايستگاه شامل ايستگاه هاي فرهنگيان، رضوي و مطهري در مسيري به طول ۴.۷ كيلومتر از جنب عوارضي كاشان تا ميدان مطهري تكميل گردد.

برچسب ها: منوریل ، قطار شهری ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار