ارومیه؛

برگزاري اولين جلسه ستاد ساماندهي امورجوانان شهرستان خوي درسال 95

اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خوی در سال 95 با حضور فرماندار و روسای کمیته های زیرمجموعه این ستاد در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه در این جلسه پس از ارائه گزارش عملکرد توسط دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان و سایر روسای کمیته های فرعی، دکتر سیوانی فرماندار شهرستان خوی با اشاره به اهمیت و جایگاه قشر جوان خواستار نیازسنجی این قشر و برنامه ریزی مدیران شهرستانی جهت تأمین نیازمندیها و مشکلات آنها گردید .

وی با اشاره به وظایف کمیته های فرعی ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار داشت: کمیته های زیر مجموعه این ستاد باید با شناسائی ظرفیت ها و امکانات موجود شهرستان و با حفظ وحدت رویه و در نظر گرفتن ظرفیت های شهرستان در جهت برطرف نمودن نیازمندیهای قشر جوان گام بردارند .

حسين سيواني اصل بابيان اينکه هر جامعه ای که نتواند نیازمندی های اخلاقی، معنوی، اجتماعی و فرهنگی مردم آن جامعه را از جمله سلامت روحی و روانی، امنیت غذایی، نشاط اجتماعی را برطرف نماید نمی تواند در جهت روبه رشد و توسعه حرکت نماید.

فرماندارخوي در ادامه، برگزاری منظم و مستمر ورزش های همگانی و ورزش های بانوان، برگزاری دوره های تخصصی، کارگاه های آموزشی و بهره گیری از ظرفیت های تشکل های مردمی و سازمان های مردم نهاد را در فعال نمودن قشر جوان شهرستان و به صحنه آوردن آنها با هدف مشارکت و بهره مندی از ظرفیت آنها در تأمین برنامه های اجتماعی و فرهنگی بسیار موثر دانست.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.