ساری،

اعزام کاروان پیاده از حرم تاحرم از شهرستان آمل تا مرقد امام راحل +تصویر

نخستین کاروان پیاده مازندران از آستان امام زاده ابراهیم (ع) آمل در قالب از حرم تا حرم از آمل برای شرکت در مراسم بیست و هفتمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی به مرقد امام خمینی (ره) اعزام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، امام جمعه آمل در این مراسم گفت: امروز شما دلدادگان امام عزیز با حضور در مزار شهدا بار دیگر ضمن تجدید بیعت با شهیدان، درکنار امام زاده ابراهیم(ع) عهد و پیمان با امام راحل و فرزند خلف او امام خامنه ای بستید.

حجت السلام سید جلیل مرتضوی با بیان این که مسیر حرکت شما مسیر فرهنگ شهادت و فرهنگ ولایت مداری است افزود : امروز این حرکت خودجوش شما وظیفه ما را در جهت خدمت رسانی به مردم عزیز دوچندان کرده است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه آمل نیزگفت: این کاروان حدود صد نفر از اقشار مختلف مردم شهرستان آمل است و مسیر بیش از سیصد کیلومتری آمل تا مرقد امام خمینی(ره) را در مدت هفت روز پیاده طی می کنند.

سروان رمضان رنجبر افزود: یک روحانی هم به همراه کاروان پیاده آمل حضور دارند که در طول مسیر برای اعضای کاروان برنامه های فرهنگی تبلیغی را اجرا می کند.

وی گفت : امسال هزار و هشتصد نفر از اقشار مختلف شهرستان آمل براساس سهمیه تعیین شده شهرستان برای شرکت در مراسم سالگرد امام خمینی(ره) در تهران شرکت می کنند.
 
 
 
 
 
 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار