قربانزاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

رفتار روحانی در تعیین نامزد نهایی اصلاح‌طلبان در انتخابات 96 موثر است

دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت گفت: رفتار روحانی در تعیین نامزد نهایی اصلاح‌طلبان در انتخابات 96 موثر است.

حسین قربانزاده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص قرار دادن گزینه دیگری در مقابل روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری 96 از سوی اصلاح‌طلبان اظهار داشت: بستگی به تعامل روحانی با اصلاح طلبان دارد البته موضوع  ریاست مجلس، این مسئله را تعیین تکلیف می‌کند که چقدر روحانی به اصلاح‌طلبان بها می‌دهد.

وی در ادامه افزود: در 1 سال باقی مانده تا انتخابات رفتار روحانی در مورد انتصاب‌های فرمانداران و استانداران و تغییراتی که مورد مطالبه طیف اصلاحات است، تا حدی در تعیین نامزد نهایی اصلاح‌طلبان در انتخابات 96 تاثیر گذار است.

دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت با اشاره به اینکه روحانی اصلاح‌طلب نیست، گفت: روحانی در سال 92 از موج اصلاح‌طلب استفاده کرد و در انتخابات پیروز شد.

قربانزاده بیان کرد: اگر اصلاح‌طلبان تشخیص دهند، فرصتی مهیا شده که می‌توانند از روحانی عبور کنند و همچنین احساس کنند حاکمیت صلاحیت نامزد مورد نظرشان را تایید می‌کند و یا اقبال افکار عمومی نسبت به آن نامزد جود دارد، قطعا از روحانی عبور خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه هدف مشترک روحانی و اصلاح‌طلبان با رقابتی که با اصولگرایان داشتند، در سال 92 محقق شد، گفت: در انتخابات مجلس دهم نیز این تفاهم به نتیجه رسید از این رو روحانی امیدوار است که کماکان این تفاهم میان اصلاح‌طلبان و حامان دولت روحانی حفظ شود.

دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت در پایان خاطر نشان کرد: روحانی نمی‌خواهد به عناصر اصلاح‌طلب زیادی میدان دهد و راهی برای اصلاح‌طلبان باقی نگذارد که نامزدی در انتخابات 96 داشته باشند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار