کرمان؛

دستگیری سارقان طلای بازار کرمان

فرمانده انتظامي شهرستان کرمان از دستگيري دو سارق کش رو زن و کشف دو فقره سرقت و 5 سکه طلا در بازار طلا فروشان شهر کرمان خبر داد.

دستگیری سارقان طلای بازار کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ عبدالعلي روانبخش گفت: در پي اعلام يک فقره کش روز زني از شهروندان در بازار طلا فروشان شهرکرمان دستگيري سارق يا سارقان کش رو زن به طور ويژه در دستور کار ماموران تجسس کلانتري 11 شهر کرمان قرار گرفت.

وي افرود: مأموران انتظامي پس از يک سري کار اطلاعاتي و با بازبيني دوربين هاي مداربسته در بازار سارقان را شناسائي و پس از هماهنگي با مقام قضايي آنان را در يک عمليات عافلگيرانه در مخفيگاهشان دستگير كردند و براي تحقيقات بيشتر متهمان را به کلانتري دلالت دادند.

وی خاطر نشان کرد : سارقان کش رو زن دستگير شده در بازجويي هاي تخصصي پليس به دو فقره سرقت کش رو زني طلاجات از داخل کيف خانم ها که براي فروش طلا به بازار مراجعه مي كردند، اعتراف کردند.

روانبخش با اشاره به کشف 5 سکه طلا در بازرسي از مخفيگاه سارقان تصریح کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي و اموال مسروقه نيز تحويل مالباختگان شد.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: دزد ، طلا ، زن کولی ، مراقبت ، سکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار