اهواز؛

حضور اندک طلاب و دانشجویان در مسابقات قرآن ایذه

حجت‌الاسلام گودرزی با بیان اینكه با توجه به جدا شدن بخش شكوفه‌ها از بزرگسالان شاهد ریزش شركت‌كننده در مسابقات قرآن اوقاف بوده‌ایم، افزود: سهم طلاب و دانشجویان در این مسابقات اندك بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ایذه اظهار کرد: مرحله شهرستانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در شهرستان ایذه ۶ و ۷ خردادماه برگزار شد.

حجت‌الاسلام قدرت‌الله گودرزی با بیان اینكه با توجه به جدا شدن بخش شكوفه‌ها از بزرگسالان شاهد ریزش شركت‌كننده در این مسابقات قرآنی بوده‌ایم، افزود: سهم طلاب و دانشجویان در این مسابقا اندك بود.

گودرزی با اشاره به برگزاری مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان گفت: برگزیدگان این مسابقات مشخص و اسامی آنها اعلام شده است. به منظور با کیفیت‌ برگزار شدن مسابقات رایزنی‌ها با مؤسسات قرآنی، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه آقایان و بانوان صورت گرفت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه  ایذه بیان كرد: سی و نهمین دوره مسابقات قرآن ایذه در رشته‌های حفظ، قرائت،‌ ترتیل، اذان و دعاخوانی برگزار شد كه در هر رشته سه نفر به عنوان برگزیده معرفی شدند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.