کرمانشاه؛

نمایندگان خوشه موادغذایی استان کرمانشاه به سلیمانیه عراق رفتند

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمانشاه گفت :نمایندگان خوشه لبنی و نان برنجی کرمانشاه با هدف بازاریابی و معرفی محصولات تولیدی به سلیمانیه اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ بیژن کردستانی  گفت : تعدادی از تجار و مدیران واحدهای تولیدی – صنعتی کشور در حوزه مواد غذایی در قالب تور صنعتی به سلیمانیه عراق اعزام شدند.

وی ادامه داد:با توجه به انتخاب این شرکت بعنوان مجری و استان معین توسط سازمان متبوع ، تعدادی از منتخبان خوشه مواد غذایی کشور از جمله نمایندگان خوشه لبنی و نان برنجی کرمانشاه با هدف بازاریابی و معرفی محصولات تولیدی ضمن دیدار با استاندار سلیمانیه و نایب رئیس اتاق بازرگانی سلیمانیه، جلساتی با تعدادی از تجار و بازرگانان مرتبط و متناظر برگزار کردند.

کردستانی با اشاره به هم مرز بودن کرمانشاه با کشور عراق تاکید کرد: بازار کشور عراق و بخصوص اقیلم کردستان عراق دارای ظرفیت های بسیار خوبی جهت توسعه صادرات واحدهای صنعتی است و استان کرمانشاه از زیرساختهای لازم جهت توسعه صادرات برخوردار است.

وی تاکید کرد:استان کرمانشاه نزدیک به 330 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و از طرفی وجود مرز خسروی و پرویز خان در این استان موقعیت ویژه ای را برای توسعه صادرات کشور از این استان می دهد.


انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار