برگزاری رزمایش مقابله با تهدیدهای تروریستی یورو 2016 در فرانسه

فرانسه رزمایشی برای مقابله با تهدیدات تروریستی یورو 2016 در شهر لیون برگزار کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکای نیوز عربی، در آستانه آغاز بازی های یورو 2016، نیروهای امنیتی فرانسه رزمایشی را برگزار کردند که در آن شیوه های مقابله با تهدیدات تروریستی در زمان برگزاری مسابقات تمرین شد.

این رزمایش در نزدیکی شهر لیون، میزبان شش بازی از بازیهای یورو 2016 برگزار شد. مقامات امنیتی ابراز داشتند در این رزمایش نحوه برخورد با تهدیدات امنیتی در نزدیکی ورزشگاهها، چگونگی  برخورد با مهاجمان یا انتحاری ها و روند تخلیه ورزشگاهها از تماشاگران تمرین شده است.

این مقامات سطح آمادگی نیروهای امنیتی حاضر در این رزمایش را مطلوب خواندند و تاکید کردند با توجه به تهدیدات تروریستی ماههای گذشته در فرانسه، برای تامین امنیت بازیهای یورو 2016 تدابیر بی سابقه ای در نظر گرفته شده است.

ژاک لامبرت، رئیس کمیته برگزاری مسابقات یورو 2016 درباره تدابیرامنیتی بازی ها  گفت: «تدابیر امنیتی این دوره از بازیها به طور کلی با تدابیر امنیتی بازیهای جام جهانی سال 1998 متفاوت خواهد بود، همین امر ما را بر  آن داشت تا راهبرد عالی امنیتی را انتخاب کنیم و از این طریق بتوانیم از مردم حمایت کنیم.»


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار