اعزام زائران شیعه و اهل سنت تربت جام به مرقد مطهر امام خمینی(ره)

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت جام از اعزام 500 نفر زائران شیعه و اهل سنت ، از شهرستان تربت جام به مرقد مطهر امام راحل خبر داد.

به گزارش گروه استانن های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سرهنگ ابوطالب جوان گفت : در آستانه فرارسیدن چهاردهم خرداد سالروز رحلت جانسوز بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) کاروان زیارتی زائرین شیعه و اهل سنت تربت جام در قالب ۱۲ اتوبوس به تعداد ۵۰۰ نفر از مقابل مصلی الغدیر شهرستان تربت جام برای زیارت مرقد مطهر آن عزیز سفر کرده عازم تهران شدند.

اعزام زائران شیعه و اهل سنت تربت جام به مرقد مطهر امام خمینی(ره)

وی میثاق دوباره با آرمان‌های امام خمینی(ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری را اهداف اعزام برشمرد و خاطرنشان کرد : ترویج آرمان‌های مقدس امام راحل و انقلاب اسلامی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان از اهمیت زیادی برخوردار است.


اعزام زائران شیعه و اهل سنت تربت جام به مرقد مطهر امام خمینی(ره)

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام با بیان اینکه امام خمینی(ره) پدیده و شخصیتی منحصر به فرد بود، گفت : جرقه جریان بزرگ توحیدی انقلاب اسلامی از سال ۴۲ توسط امام راحل زده شد و امام (ره) با خدا محوری حرکت خود را آغاز کرد و این حرکت به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد و اکنون اندیشه‌های امام و انقلاب اسلامی در میان ناباوری جهانیان از مرزهای فراتر رفته و در منطقه و دنیا خود را نشان داد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.