«روزآمد»، «با سفرنامه ایران» حال و هوای رمضانی می‌گیرد

«با سفرنامه ایران»، در 25 قسمت از ابتدای ماه رمضان در برنامه «روزآمد» پخش می‌شود.

امیرحسین خرمشاهی تهیه‌کننده «روزآمد» در خصوص ویژگی‌های این برنامه در ماه مبارک رمضان در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان، «روزآمد» حدود ساعت 19 به مدت 60 دقیقه روی آنتن می‌رود.

وی در ادامه در مورد بخش جدید این برنامه توضیح داد: سفری به پایتخت صنعت ایران، یعنی شهر اراک داشته‌ایم. در این سفر روایتی از  نقش کلیدی صنایع بزرگ، مادر و دفاعی ایران در دوران دفاع مقدس ارائه می کنیم. این بخش تحت عنوان  «با سفرنامه ایران»، در 25 قسمت پخش می‌شود.

خرمشاهی اظهار داشت: در همین راستا مستندی در مورد کشاورزان و کسانی که در صادرات غیر نفتی نقش اساسی داشته‌اند تهیه شده است. 

وی افزود: ما در این برنامه سعی کرده ایم که همت مردم استان مرکزی در اقتصاد مقاومتی را با گزارش‌های مستند از فضاهای اقتصادی، صنعتی و کشاورزی به نمایش بگذاریم.

تهیه کننده «روزآمد» هدف برنامه را اینگونه عنوان کرد: هدف از تهیه این مستند، نشان دادن همت مردم اراک در ماه مبارک رمضان است.

امیرحسین خرمشاهی تصریح کرد: در بخش زنده «روزآمد»، اقتصاد خلاق، روانشناسی کار، گنج درون با موضوع ارتقای مهارت های فردی در محیط کار ، تبلیغات و شراکت در کار را داریم.

لازم به ذکر است، اجرای برنامه را محمد هیراد حاتمی، رضا امیراحمدی و ملیحه بسطامی بر عهده دارند. رضا رفیع نیز بخش طنز را اجرا می‌کند.

 
گفتنی است، برنامه «روزآمد» درجشنواره ملی «توسعه دهندگان اكوسيستم كارآفرين» به مقام اول رسید و صاحب لوح زرین این جشنواره شد. 

جشنواره ملی «توسعه دهندگان اكوسيستم كارآفرين» با هدف رصد فعاليت بخش های مختلف اجرايی  و فرهنگی و رسانه ای كشور براي دومين سال در شيراز برگزار شد.
 
برگزار كنندگان اين جشنواره ملی دانشگاه تهران و دانشگده كارآفرينی، بنياد نخبگان  استان فارس و اطاق بازرگانی و صنايع و كشاورزی استان فارس و دانشگاه آزاد هستند.
 
کانديداهای اين جشنواره با آرای كارشناسان و رای نشريات كارآفرينی انتخاب می شوند.
 
چند برنامه تلويزيوني و نشريات فرهنگي كانديد بخش رسانه و فرهنگ بودند كه لوح زرين و مقام اول به «روزآمد» تعلق گرفت. 

برگزيدگان اين جشنواره در جشنواره جهاني «توسعه دهندگان اكوسيستم كارآفريني» كه از صد كشور كانديدا دارد شركت می کنند. 

اين جايزه در سطح منطقه غرب آسیا بسيار اهميت بالايي دارد چرا که ايران در مقام اول توسعه دهندگان اكوسيستم كارآفريني منطقه قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار