ربیعی خبر داد

توزیع سبد حمایت غذایی نیازمندان از دوشنبه/ارزش ریالی سبد ۸۰ تا ۱۲۰ هزار تومان

وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: نخستین بسته حمایت غذایی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان تحویل خانوارهای نیازمند قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در بخش خبری شبکه یک سیما با بیان اینکه نخستین بسته حمایت غذایی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان تحویل خانوارهای نیازمند قرار می‌گیرد کالاها و اقلام پیش بینی شده در این سبد را متناسب با نیاز افراد دانست.

وی افزود:خانوارهای مشمول این طرح می‌توانند به محض دریافت پیامک از طریق تلفن همراه با مراجعه به فروشگاه‌های زنجیره‌ای و از پیش تعیین شده کالاهای مورد نیاز خود را دریافت کنند.

ربیعی ارزش ریالی سبدهای حمایت غذایی را برای خانوارهای مشمول این طرح بین 80 تا 120 هزار تومان اعلام کرد و گفت: دولت در نظر دارد امسال در چهار نوبت سبد حمایت غذایی را بین خانواده های نیازمند توزیع کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
معمولآ کسانیکه قبلآ سبد کالا دریافت کردند، باید بدانند که با مراجعه به شرکتها و فروشگاههای اعلام شده قبلی...و با ارائه کارت ملی...دریافت میکنند..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
خانواری که اصلا تلفن همراه ندارد چگونه با خبر شود نه فقط رسانه ایی باشد بلکه باید از طریق سازمان بهزیستی و کمیته حضرت امام ره این کار بهتر انجام میشود.
آخرین اخبار