واشینگتن پست: نگرانی دموکرات‌ها بدلیل اقدامات خشونت‌آمیز مخالفان افراطی ترامپ

دموکرات‌ها معتقدند مخالفان افراطی و آشوب‌طلب ترامپ با اقدامات خشونت‌آمیز خود، به این نامزد جنجالی کمک می‌کنند.

واشینگتن پست: نگرانی دموکرات‌ها بدلیل اقدامات خشونت‌آمیز مخالفان افراطی ترامپبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از واشینگتن پست، دموکرات‌های آمریکا و فعالان «هیسپانیک» روز جمعه اعلام کردند اقدامات خشونت‌آمیز مخالفان «دونالد ترامپ،» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، تنها به این به نفع این نامزد جنجالی است. 

اعضای حزب دموکرات‌ معتقدند اقدامات خرابکارانه معترضان ترامپ که بوسیله شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های تلویزیونی به طور وسیع پوشش داده می‌شود، تلاش‌های این حزب را برای شکست نامزد جنجالی جمهوری‌خواهان با شکست تحت تأثیر قرار خواهد داد.  

پنج‌شنبه گذشته، مخالفان افراطی ترامپ تجمع اعتراض‌آمیز علیه این نامزد جنجالی را به خشونت کشاندند. معترضان با حمله به طرفداران ترامپ در کمپین‌ انتخاباتی وی، پوسترهای تبلیغاتی این نامزد جمهوری‌خواه را پاره کرده و به خودروهای پارک‌شده در این محل نیز آسیب رساندند. 

فیلم‌های منتشرشده پس از این رویداد رهگذرانی را با لباس‌های خون‌آلود نشان می‌دهد. سخنان جنجال‌برانگیز ترامپ در کمپین‌های انتخاباتیش علیه مهاجران هیسپانیک تهدید به اخراج آن‌ها از آمریکا، خشم اسپانیایی زبان‌های ساکن این کشور را برانگیخته است.   
            
هیسپانیک به مردم اسپانیایی‌زبان یا پرتغالی‌زبان به ویژه در آمریکای لاتین اطلاق می‌شود. 




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار