سفره افطاری «خانه مهر» در فضای باز پهن می‌شود

این برنامه ده سال است که از شبکه جام جم پخش می شود و در ماه رمضان تغییراتی در آن به وجود می آید.

حسن صدخسروی تهیه کننده «خانه مهر» در خصوص تغییرات این برنامه در ایام ماه مبارک رمضان در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان بخش کارشناسی خانواده به برنامه اضافه می‌شود. این کارشناسی بیشتر مربوط به بخش آشپزی و تغذیه روزه‌داران است.

وی در ادامه بیان کرد: یکی دیگر از بخش‌های ویژه «خانه مهر» که از روز اول ماه مبارک شاهد آن خواهیم بود، خارج شدن از فضای استودیو و اجرای برنامه در فضای باز است. در واقع سفره افطار در فضای آزاد و متفاوتی گسترده می‌شود.

صدخسروی تصریح کرد:  هر روز در دقایق نزدیک به اذان، سید مهدی حسینی، یک نوع شیرینی و غذاهای متناسب افطار و فواید آنها را به بینندگان ارائه می‌دهد. 

تهیه کننده «خانه مهر» اظهار داشت: بخش پزشکی برنامه نیز با توجه به ایام روزه داری مربوط به این ایام است و مباحث مرتبط با روزه‌داری مطرح می شود.

وی در مورد کلیت برنامه و رویکردهای آن عنوان کرد: «خانه مهر»، به مدت ده سال است که پخش می‌شود. این برنامه فضایی ترکیبی و خانوادگی دارد. بنابراین چهارچوب اصلی آن تغییر نمی کند. در سری جدید سعی کردیم بار آموزشی برنامه را بیشتر کنیم. پخش میان برنامه‌های  مختلف با بیان خواص درمانی یکی از آن‌هاست.

صدخسروی در پایان خاطرنشان کرد: «خانه مهر» هرشب دارای سه بخش آشپزی، هنری و پزشکی است که از طریق کانال و شبکه‌های اجتماعی برنامه در دسترس بیندگان قرار می‌گیرد. مخاطبان نیز می‌توانند از این طریق با برنامه ارتباط برقرار کنند و نظرات و پیشنهادهای خود را اعلام کنند. 



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار