قم؛

تیم بیس بال قم در لیگ برتر کشور

فرهادی مربی تیم بیس بال قم گفت: تیم بیسبال قم به دلیل نبود حامی مالی با مشکل مواجه است اما در لیگ برتر کشور شرکت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه  خبرنگاران جوان از قم؛ رشته بیس بال در قم رشته تازه واردی نیست و از ۱۵ سال پیش که بیس بال در کشور فراگیر شد، استان قم نیز در این رشته فعال شد و اقدام به تشکیل تیم برای حضور در رویدادهای کشوری کرد.

مربی تیم بیس بال قم بیان کرد: تمرینات تیم بیس بال استان قم در حال حاضر در حال برگزاری است و اخیراً نیز در یک دیدار دوستانه در ورزشگاه شهید حیدریان قم میزبان تیم طیف تهران بودیم که این تیم را شکست دادیم.

وی افزود: تیم بیس بال قم به دلیل نبود حامی مالی با مشکل مواجه است و در سال‌های گذشته نیز بدون حامی مالی و با حداقل هزینه راهی مسابقات شدیم و اگر حمایت مالی از این تیم وجود داشته باشد توانایی تلاش برای قهرمانی را داریم.

فرهادی تصریح کرد: تمامی بازیکنان تیم بیس بال قم را نفرات بومی تشکیل می‌دهند که از گذشته در این تیم بوده‌اند اما به تازگی دست به جوانگرایی و ورود نسل جدید به این رشته زده‌ایم تا آینده بیس بال قم نیز از نظر نیروی انسانی به‌تدریج تأمین شود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار