آبادان؛

فعال کردن تلفن گویای ادارات شادگان

فعال کردن تلفن گویای ادارات شادگان لازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرماندار شادگان گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرائی شهرستان باید حقوق شهروندی را در دستور کار خود قرار دهند و رابطین ستاد صیانت نیز باید بر اجرای دستور العمل‌های این ستاد نظارت کنند.

بهروز فرج اللهی با اشاره به نهادینه کردن مفاهیم فرهنگ حقوق شهروندی در ادارات و دستگاه‎ها، افزود: ادارات و دستگاه‌های اجرائی شهرستان باید حقوق شهروندی را در دستور کار خود قرار دهند و رابطان ادارات در ستاد صیانت نیز باید بر اجرای دستور العمل‌ها نظارت کنند.

وی به اهمیت آموزش حقوق شهروندی در ادارات و دستگاه‌های اجرائی اشاره کرد و گفت: کارکنان و پرسنل ادارات باید آموزش‌های لازم را انجام دهند و باید حق و حقوق مردم نیز و آگاهی‌ها و آموزش‌های لازم در این خصوص ارائه شود تا مردم در مراجعه به ادارات و دستگاه‌های اجرایی بدانند چه حق و حقوقی دارند.

فرماندار شادگان با بیان اینکه منشور حقوق شهروندی باید در تمام ادارات شهرستان نصب شود، افزود: منشور حقوق شهروندی باید از سوی تمام ادارات شهرستان تهیه و برای دید عموم در ادارات و دستگاه‌ها نصب شود.

فرج‌اللهی همچنین به منظور اجرای اهداف ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی، بر لزوم فعال کردن تلفن گویای ادارات شهرستان تاکید کرد و گفت: اداره آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان شهرستان نسبت به راه‌اندازی تلفن گویا در اسرع وقت اقدام کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.