زندگینامه ساشا لواندوفسکی+عکس و فیلم

مرگ عجیب و غریب سر مربی تیم بایرلورکوزن سر خط رسانه های ورزشی شد.

 به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،ساشا لواندوفسکی متولد سال 1971 که در دورتموند به دنیا آمده بود امروز در سن 44 سالگی در گذشت.

وی تا به حال سرمربیگری باشگاه بوخوم ،بایر لورکوزن و باشگاه یونیون برلین  را برعهده داشت.

لواندوفسکی بیشتر سال های عمرش را در باشگاه های یونیون برلین و بایر لورکوزن گذراند.

ساشا لواندوفسکی در سال های آخر عمرش با سندرم حادی دست و پنجه نرم می کرد اما به دلایل نا مشخصی جسد وی در آپارتمانش پیدا شد. 

برخی دلیل مرگ وی را فشار کار بیش از حد خواندند اما  علت مرگ وی در حال بررسی است.


همیشه او را یک در لباس یک فرشته نجات می دیدم
زمانی که هاینکس با موهای سفید و لبخند دوست داشتنی اش، نیمکت خالی بای آرنا را خالی تر کرد، کابوس حضور روبین دات روی نیمکت شروع شد و در ادامه تصور دیدن چهره فنلاندی مدافع سابق لیورپول، نگرانم می کرد. اما او همانند چیزی که برای آن متولد شده بود به یکباره از آسمان به روی خاک بی وفای بای آرنا سقوط کرد.


ناشناس آمد، ناشناس زیر سایه فنلاندی روی نیمکت، تبدیل به قلب تپنده تیم شد و ناشناس بعد از دو دهه نتایجی گرفت که قلب همه را شاد کرد. کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و پیروزی بر غول های بی رقیب باواریایی آن هم در آلیانز آرنا، جایی که غول های قرمز پوش از هر گزندی در امانند. سپس هم سپردن سکان هدایت به فنلاندی ناکارآمد و بازگشت به تیم پایه و تداوم روند ناشناس بودن.

بعد از شکست های متوالی فنلاندی بی تجربه در حالیکه تنها 5 هفته به پایان فصل باقی مانده و امیدهای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا از همیشه کمرنگ تر است، دوباره ناشناس گونه از آسمان آمد و با جمع کردن 13 امتیاز از 15 امتیاز ممکن، معجزه نهایی خود را برای شیرها رقم زد و خود را تبدیل به دومین سرمربی تاریخ بوندسلیگا از حیث کسب امتیاز کرد. در کمال شگفتی زمانی که همه چیز برای رهبری بلند مدت مهیا به نظر می رسید دوباره پیشنهاد سرمربی گری را رد کرد و ناشناس ماند.



بعد از تیم پایه لورکوزن حرکت بعدی خود را در پایتخت دید و به هدایت یونیون برلین در بوندسلیگای 2 پرداخت. نتایج خوب با بازی زیبا را برای تیم کوچک پایتخت به ارمغان آورد اما به پایان فصل نرسید و بیماری عجیب خستگی گریبانش را گرفت. بیماری نادر که تنها تعداد کم و شاید خاصی از مردم جهان را درگیر می کند. از فوتبال دوری کرد تا از همیشه ساکت تر و بی حاشیه تر زندگی کند.

او امروز برای همیشه آرام و ساکت شد تا حاشیه نداشته آقای ناشناس که همیشه او را به عنوان "آینده مربی گری لورکوزن" فرض می کردم برای همیشه تمام شود. 44 سال زندگی سر به زیر برای او سندروم خستگی مزمن و بیماری قلبی در بر داشت اما اکنون فرصت استراحت ابدی نصیبش شده است. فرشته ناشناس نجات باشگاه، این بار غریبانه تر از همیشه و برای همیشه تنهایمان گذاشت.


زندگینامه ساشا لواندوفسکی+عکس

زندگینامه ساشا لواندوفسکی+عکس

زندگینامه ساشا لواندوفسکی+عکس

انتهای پیام/


 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار