واکنش گیتی پسند به خبر جدایی لک؛

عراقی زاده: شایعه جدایی لک را تکذیب می کنم

باشگاه گیتی پسند اصفهان شایعات را مبنی بر جدایی لک و اختلاف وی با مدیران را تکذیب کرد.

عراقی زاده: شایعه جدایی لک را تکذیب می کنمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  ، در روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر حضور لک در شهرداری ساوه مخابره شد زیرا با وجود تمایل لک به حضور در گیتی پسند، ساوه ایی ها نیز خواهان همکاری با وی شدند اما این مربی پس از توافقات نهایی با تیم فوتسال گیتی پسند پیشنهاد این تیم را رد کرد تا فعالیت خود در اصفهان را آغاز کند.

اما حالا با وجود اینکه برنامه های لک در باشگاه در حال اجرایی شدن است شایلاتی مبنی بر جدایی رضا لک از گیتی پسند در رسانه ها مطرح شده است که عراقی زاده این موضوع را تکذیب کرد.

عراقی زاده در ارتباط با این شایعات اظهار داشت: خبر جدایی لک شایعه ای بیش نیست و به همین دلیل مدیران باشگاه این خبر را تکذیب می کنند ما با لک توافق کردیم و برای جذب بازیکنان و کادرفنی بنا بر برنامه های وی پیش می رویم.
شاید در ابتدای مذاکرات مواردی وجود داشت که باید برطرف می شد اما ما شروط لک را منطقی دانسته و پذیرفتیم و همکاری آغاز شد و در حال حاضر هم شروط وی را اجرایی می کنیم.

وی تصریح کرد: بازیکنان با دلیل وجود لک و با نظر وی به گیتی پسند می آیند و اینکه گفته می شود وی از گیتی پسند جدا شده است بازیهای رسانه ای است.
اما همانطور که گفتم ما در حال اجرای شروط این سرمربی هستیم تا تیمی قدرتمند برای فصل آینده تشکیل دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار