برنامه ریزی شهری نمودی از تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ فرماندار شادگان در نشست شورای اداری شهرستان شادگان گفت: هر دستگاه اجرایی موظف است اولویت های برنامه های خود را مشخص کرده و بر اساس اولویت بندی و با توجه به محدودیت منابع موجود برنامه های دستگاه زیرمجموعه را اجرا کند.

فرج اللهی افزود: اساس کار برنامه های دستگاه های اجرایی تحقق منویات مقام معظم رهبری است و اقتصاد مقاومتی نیز با اجرای اولویت بندی در طرح های اجرایی نمود پیدا می کند.

وی  با انتقاد از نبود برنامه جامع در طرح های عمرانی شهرداری های شهرستان، گفت:شهرداری ها با ارائه طرح های پنج ساله، برنامه جامع شهری را تدوین کنند.

فرماندار شادگان با بیان پیگیری دستگاه های اجرایی شهرستان در خصوص رفع مشکلات کمبود آب و بیکاری بومیان نیز، افزود:اجرای خط آب شرب 51 اینچی به علت مسائل و مشکلات تعویض پیمانکار به تاخیر افتاد و باید به سرعت پیگیری شود تا انتهای مسیر خط لوله 51 اینچی هم مردم از آب شرب استفاده کنند.

فرج اللهی با تاکید بر لزوم رونق اشتغال و حفظ اشتغال موجود، گفت:صنایع و شرکت ها و دستگاه های اجرایی حق استخدام سفارشی ندارند و استخدام ها نیز باید یا از طریق آزمون یا معرفی اداره کار انجام شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.