توزیع بیش از 37 تن فرآورده گوشتی در فروشگاه های زنجیره ای شهرما

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از توزیع روزانه بیش از 7 تن فرآورده گوشتی در فروشگاه های زنجیره ای شهرما خبرداد.

توزیع بیش از 37 تن فرآورده گوشتی در فروشگاه های زنجیره ای شهرمابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد محبی افزود: با توجه به اینکه ارائه اقلام غذایی سالم و مطمئن از جمله مزیت های فروشگاه های شهرداری است این سازمان در راستای تامین کیفیت و قیمت مناسب در محصولات گوشت قرمز و مرغ اقدام به عرضه روزانه بیش از 7 تن مرغ و گوشت در فروشگاه های زنجیره ای شهرما کرده است.

وی ادامه داد: روزانه بیش از 6 تن مرغ تازه،سه ونیم درصد ارزانتر از سطح شهر و یک ونیم تن گوشت قرمز، 3 درصد ارزانتر از مراکز سطح شهر در فروشگاه های زنجیره ای شهرما عرضه می شود.

محبی تصریح کرد: عرضه مرغ و گوشت در فروشگاه های شهرما از ابتدای ماه رمضان آغاز شده است و تا کنون 30 تن مرغ تازه و هفت و نیم تن گوشت قرمز جهت عرضه به شهروندان در 27 فروشگاه زنجیره ای شهرما عرضه شده است.

وی در خاتمه در خصوص عرضه مستقیم گوشت در فروشگاه های شهرما افزود: با راه اندازی سالن قطعه بندی گوشت این محصول به صورت مستقیم از دامدار خریداری و با نظارت کارشناسان بهداشت در این مرکز قطعه بندی و عرضه آن در تمامی فروشگاه های شهرداری صورت می گیرد که سبب اطمینان خاطر و افزایش جلب رضایت شهروندان شده است.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.