یاسوج؛

آسفالت 500 هزار مترمربع از معابر یاسوج

شهردار یاسوج گفت: 500 هزار متر مربع از معابر و خیابان‌های این شهر به عنوان یک شهر مهم و گردشگرپذیر آسفالت می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمدعلی جاوید در بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی شهر یاسوج با اشاره به برنامه‌های مهم شهرداری یاسوج اظهار کرد: شهرداری در زمینه‌های مختلف به مردم خدمات‌رسانی و سرویس‌دهی می‌کند.
 
وی افزود: در شهرداری یاسوج به دنبال افزایش رضایت‌مندی مردم هستیم.
 
شهردار یاسوج گفت: ارائه خدمات بیشتر و با کیفیت‌تر یکی از اهداف مهم ما به شمار می‌رود که سعی در اجرای پروژه‌های باکیفیت در این شهر داریم.
 
وی بیان کرد: به همین منظور تعدادی پروژه مهم را در سطح مرکز استان در دستور کار قرار داده‌ایم و از پیمانکاران خوب و کیفی‌نگر در اجرای ای پروژه‌ها استفاده می‌کنیم.
 
این مسؤول با اشاره به ساخت پل چهارم بشار گفت: در این پل پیمانکار به بهترین نحو در حال انجام کار بوده و در سایر پروژه‌ها نیز با نظارت خوبی که توسط همکاران ما می‌شد به دنبال زیرساخت‌های باکیفیت در سطح استان هستیم.
 
وی آسفالت معابر را یکی از مهم‌تری کارها و اقدامات شهرداری برای رضایت شهروندان دانست و گفت: بخشی از نهضت آسفالت را در سال گذشته در سطح استان داشتیم و بخشی دیگر را امسال در دستور کار قرار داده‌ایم.
 
وی گفت: برنامه این است که 500 هزار متر مربع از معابر و خیابان‌های شهر یاسوج را به عنوان یک شهر مهم و گردشگرپذیر که روزانه و سالانه مسافران و گردشگران بسیاری را نیز در خود جای می‌دهد آسفالت کنیم.
 
وی با بیان این‌که بسیاری از کارها را با استفاده از اعتبارات داخلی شهرداری انجام می‌دهیم، افزود: 20 میلیارد تومان از محل درآمدهای شهرداری یاسوج را به این کار اختصاص می‌دهیم.
 
انتهای پیام/و
برچسب ها: شهرداری ، اسفالت ، یاسوج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.