آبادان؛

رد برخی شایعات در خصوص شیوع نا امنی در آبادان

فرماندارویژه آبادان به شایعه سازان هشدارداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرماندار ویژه آبادان گفت:با افرادی که با ایجاد شایعه و انتشار آن، آرامش اجتماعی شهروندان را به هم می زنند، بر اساس قانون برخورد می شود.

عزیزالله شهبازی افزود:شورای تامین شهرستان و فرماندهی انتظامی آبادان، شبانه روزی در حال کنترل و پایش موضوعات امنیتی شهروندان هستند.

وی گفت:خوشبختانه با توجه به موقعیت شهرستان، این منطقه یکی از امن ترین و کم حاشیه ترین نقاط مرزی کشور است.

فرماندار ویژه آبادان با هشدار به افرادی که خواسته یا ناخواسته به شایعات در فضاهای اجتماعی و مجازی پیرامون برخی رخداد های شهرستان دامن می زنند افزود:راهبرد دولت تدبیر و امید، حمایت از گردش آزاد اطلاعات در جامعه است و از افراد و جریان هایی که وظیفه اطلاع رسانی مردم را به عهده دارند، حمایت می شود.

شهبازی گفت:شهروندان، اطمینان داشته باشند که اگر در جایی، حقوق شهروندی به ناحق و خلاف قانون پایمال و مورد تعرض قرار بگیرد، دستگاه قضایی این حق را باز پس خواهد گرفت.

وی ، برپایی هر گونه تجمع بدون اخذ مجوز از مرجع ذیضلاح را خلاف قانون دانست و افزود:بر اساس آنچه در قانون تدوین شده است، تمامی تجمعات باید با اخذ مجوزهای لازم از مراجع قانونی صورت گیرد و انجام کار غیرقانونی نیز تخلف محسوب می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.