انتخابات نظام مهندسی ساختمان بوشهر روز پنج شنبه ۱۲ مهر

رئیس دستگاه نظارت بر هشتمین دوره انتخابات اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر از برگزاری این انتخابات در روز پنج شنبه ۱۲ مهر خبر داد.

انتخابات نظام مهندسی ساختمان بوشهر روز پنج شنبه ۱۲ مهربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرزاد رستمی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به برگزاری انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر و با تاکید بر نقش محوری مهندسان در سازندگی اظهار داشت: مهندسان با حضور در انتخابات می‌توانند در عملکرد و نوع فعالیت‌های نظام مهندسی ساختمان تأثیرگذار بوده و در روند جاری آن تغییراتی ایجاد کنند.

وی انتخابات اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان را بزرگترین انتخابات صنفی دانست و تصریح کرد: این انتخابات به دور از هر گونه سیاسی کاری و با مشارکت حداکثری مهندسان برگزار می‌شود و بی شک در سرنوشت سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان رکنی از ارکان ساخت و ساز شهری بسیار مؤثر است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر بر ضرورت تلاش برای برگزاری انتخابات در شان و منزلت مهندسان و با رعایت اقتدار و بی طرفی به صورت سالم و بی نقص اشاره کرد و گفت: هرچه فضای برگزاری انتخابات با شور و نشاط باشد، مسلماً میزان مشارکت مهندسان و حضور در پای صندوق‌های رای افزایش می‌یابد.

رستمی افزود: انتخابات اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان در ۵ حوزه انتخابیه در روز پنج شنبه ۱۲ مهرماه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۶ در بوشهر برگزار می‌شود.

وی، اعضای نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر را ۵ هزار و ۳۰۰ نفر دانست و تصریح کرد: تعداد اعضای هیئت مدیره ۱۱ نفر است که متشکل از ۶ نفر در گروه عمران شامل عمران، ترافیک و نقشه برداری و ۳ نفر گروه معماری و شهرسازی معماری، شهرسازی، ۲ نفر گروه تاسیسات، برق، مکانیک به عنوان اعضاء اصلی است و در هر رشته نیز یک عضو علی البدل انتخاب می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر بیان کرد: برگزاری انتخابات بصورت دستی و کنترل واحراز هویت به صورت الکترونیکی یکپارچه در کلیه حوزه‌های اخذ رای است و امسال شعبات اخذ رای در ۵ شهرستان گناوه- برازجان-بوشهر-کنگان-خورموج افزایش یافت.

رستمی در خصوص تعداد نامزد‌های این انتخابات اظهار کرد: ۲۲ نفر به عنوان نامزد انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر توسط دستگاه نظارت و هیئت اجرایی تایید صلاحیت شده‌اند.

وی با اشاره به این که تمام اعضای سازمان چه اعضاء دارای پروانه اشتغال بکار و چه اعضاء بدون پروانه می‌توانند در این انتخابات شرکت کرده و به کاندیدا‌های مورد نظر خود رای دهند، تاکید کرد: مسلماً حضور حداکثری مهندسان در این انتخابات می‌تواند در انتخاب اصلح‌ترین افراد برای تصمیم سازی‌های مهم آینده و برای پیشرفت و آبادانی استان موثر باشد.

انتهای پیام/م

انتخابات نظام مهندسی ساختمان بوشهر فردا برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.