اصفهان؛

برگزاری جشن «مولود رمضان» در حرم هلال بن علی(ع)

مدیر اجرایی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) از اجرای ویژه‌برنامه‌های سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) با عنوان «مولود رمضان» در این آستان مقدس خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  جواد تکیه در گفت و گو  با خبرنگاران گفت: این ویژه‌برنامه‌ها از ساعت 23 امشب با مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) در صحن مطهر آغاز می‌شود.

وی با اشاره به قرائت دعای پرفیض مجیر در ادامه برنامه‌های امشب افزود: برپایی ایستگاه نقاشی و اهدای جوایز ویژه کودکان با هدف گذراندن اوقات فراغت کودکان در یک فضای معنوی و ارزشی با موضوعات احساسات قلبی آنها از امام حسن مجتبی(ع) و کرامات آن حضرت، رمضان ماه ضیافت الهی، زیارت مرقد حضرت محمدهلال(ع) و ترسیم آیین جزء

خوانی حرم هلال بن علی(ع) از دیگر برنامه‌های جشن مو لود رمضان در این آستان مقدس است.

به‌گفته‌وی،گستردن سفره کرامت امام حسن مجتبی(ع) از جمله برنامه‌های شب ولادت امام حسن (ع) در این آستانبرای اکرام و اطعام زائران و مجاوران حرم مطهر با ضیافت افطار در حرم مطهر است.

مدیر اجرایی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) افزود: نقاره‌زنی خدام افتخاری در غروب آفتاب چهاردهمین روز ماه مبارک رمضان و نور افشانی حرم مطهر از دیگر برنامه‌های میلاد مولود رمضان در این آستان است.

تکیه اظهارداشت:آیین سنتی محلی هوم بابایی نیز ویژه نیمه رمضان نیز با لباس محلی در حرم مطهر اجرا خواهد شد.
آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) در شهرستان آران و بیدگل، شمالی ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.