اهواز؛

دیدار استاندارخوزستان با کارکنان معاونت های پشتیبانی و سیاسی استانداری

استاندار خوزستان از بخش هاي اداري تحت پوشش معاونت هاي پشتيباني و توسعه منابع انساني و نيز سياسي و اجتماعي استانداري خوزستان بازديد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دکتر غلامرضا شريعتي در جريان بازديد از اداره کل فناوري و اطلاعات استانداري خوزستان از آخرين فناوري ها و خدمات الکترونيکي در سطح استان قرار گرفت، اما تاکيد کرد که بايد با سياست گذاري هاي جديد نوع و ميزان خدمات الکترونيکي به مردم به ويژه دربخش هاي بهداشت درمان را توسعه داد.

وی گفت: اين خدمات نه تنها درحوزه هاي بهداشتي بلکه بايد درسايربخش هاي اداري و عمومي با هدف کمک به مردم توسعه يابد.

استاندارخوزستان از مديرکل اطلاعات و فناوري استانداري خوزستان خواست که اگر پروژه جديدي درحوزه بهداشت و درمان براي ارايه خدمات بهنگام به مردم از جمله نوبت دهي بيماران درسطح بيمارستان ها داريد، ارايه و من براي اجراي آن حمايت مي کنم .

شریعتی افزود: مردم شهرستان هاي دور هم اکنون براي اخذ نوبت ويزيت پزشک و پيگيري درمان درسطح بيمارستان هاي اهواز  درعذاب اند و براي اين مهم از صبح زود به بيمارستان ها مراجعه مي کنند.

وی خاطرنشان کرد: براي کاهش و رفع اين نارضايتي مردمي مي توان ازخدمات نوين الکترونيکي بهره جست .

سزاري مديرکل فناوري و اطلاعات استانداري خوزستان گزارشي از عملکرد حوزه آتي و پيشگامي استان دراين زمينه درسطح کشور ارايه داد . وي همچنين به تشريح پرتال هاي گردشگري، دفاع مقدس و نيز سرخوش نيوز ( پرتال مبارزه با آسيب هاي اجتماعي استان خوزستان ) پرداخت .

بازديد از بخش هاي کارشناسي  اداره کل هاي سياسي و اموراجتماعي استانداري خوزستان  پايان بخش برنامه ديدار امروز استاندارخوزستان با کارکنان بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.