اهواز؛

همکاری‌ دانشگاه بهبهان با سازمان آب و برق و شرکت ملی فرآورده های نفتی

معاون آموزشي و پژوهشي دانشگاه صنعتي خاتم‌الانبياء بهبهان از انعقاد تفاهم‌نامه‌اي با سازمان آب و برق خوزستان با ارزش بيش از 180 ميليون تومان در سال جاري خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد فرجي افزود: در اين راستا تفاهم‌نامه‌اي ميان دانشگاه و سازمان آب و برق خوزستان امضا شد که بر اساس آن در سال جاري بين 9 تا 10 طرح پژوهشي مشترک با اعتباري در مجموع حدود 180 تا 200 ميليون تومان از سوي دانشگاه انجام خواهد شد.

وي تصريح کرد: همچنين تفاهم‌نامه دانشگاه با شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه اهواز در مرحله امضا قرار دارد که به دنبال آن زمينه اجراي کارهاي پژوهشي و تحقيقاتي در اين حوزه براي دانشجويان و اعضاي هيأت‌علمي دانشگاه فراهم مي‌شود.

معاون دانشجويي و پژوهشي دانشگاه صنعتي خاتم‌الانبياء بهبهان همچنين از انجام مذاکراني با شرکت نفت منطقه گچساران براي انجام همکاري‌هاي مشترک خبر داد و گفت: طي جلساتي که با کارشناسان و مديريت پژوهشي اين سازمان برگزار شد، زمينه براي امضاي تفاهم‌نامه و مشخص شدن محورهاي همکاري فراهم شده است.

فرجی با اشاره به ديگر همکاري‌هاي تحقيقاتي دانشگاه با صنايع، خاطرنشان کرد: با شرکت بهره‌برداري سد مارون نيز تفاهم‌نامه‌اي امضا شد که مدت اين تفاهم‌نامه تا سال 94 تعيين شده بود و هر سال قابل تمديد است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.