ارومیه؛

افتتاح نمايشگاه آثار دانشجويان

نمايشگاه آثار دانشجويان رشته گرافيك مركز آموزشي علمي- كاربردي صنايع دستي افتتاح شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، نمايشگاهي از آثار دانشجويان رشته گرافيك مركز آموزشي علمي- كاربردي صنايع دستي با حضور جلیل جباری مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان غربي، بهروز خان محمدي رئيس مركز آموزشي علمي- كاربردي صنايع دستي و جمعي از دانشجويان و علاقمندان به آثار هنري در محل سالن نمايشگاهي اين مركز افتتاح شد.

 در مراسم افتتاح اين نمايشگاه مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان ضمن اشاره به توانمنديها و قابليتهاي بالاي اين مركز آموزش گفت: نهايت سعي ما بر اين است تا تعامل هرچه بهتر و سازنده اي بين اين اداره كل و مركز آموزشي برقرار شود.

وي برحمايتهاي مادي و معنوي اين اداره كل از مركز آموزشي علمي- كاربردي صنايع دستي تاكيد كرد و افزود: از دانشجويان عزيز و اساتيد گرانقدر مي خواهيم كه طرح ها، ايده هاي نو و توليدات خويش را در راستاي اهداف حوزه هاي سه گانه اين اداره كل همسو سازند.

بهروز خان محمدي رئيس مركز آموزشي علمي- كاربردي صنايع دستي اروميه نيز در اين مراسم با ابراز قدرداني از حمايت هاي مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان، برپائي نمايشگاههاي اين چنيني را يكي از برنامه هاي مدون اين مركز دانست و گفت: اين نمايشگاهها به دانشجويان و هنرمندان فرصت مي دهد تا بتوانند استعدادها و توليدات خويش را به منصه ظهور برسانند.

لازم به توضيح است كه در اين نمايشگاه آثار بيش از يكصد دانشجو و در چهار حوزه تخصصي : گرافيك تجاري، اينفوگرافيك، تايپوگرافيك و طراحي غرفه در معرض ديد قرار داده شده است.

نمايشگاه تا دو هفته در سالن نمايشگاهي مركز آموزشي علمي- كاربردي اروميه واقع در كيلومتر 2 جاده اروميه- سلماس براي بازديد علاقمندان و هنرجويان بصورت رايگان داير مي باشد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.