امیری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:/57

پرداخت‌های نامتعارف اتفاق جدیدی نیست/ نباید موضوع فیش‌های حقوقی را جناحی کرد

سخنگوی وزارت کشور گفت: موضوع فیش‌های حقوقی را نباید سیاسی و جناحی کرد.

پرداخت‌های نامتعارف اتفاق جدیدی نیست/ نباید موضوع فیش‌های حقوقی را جناحی کردحسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان پیرامون ریشه تخلفات حقوق‌های نجومی با بیان اینکه پرداخت‌های غیرمتعارف به هیچ عنوان قابل قبول نیست گفت: این معضل به ویژه برای ما که شعار عدالت داریم و همیشه ادعای همدلی و همراهی با معدل جامعه و بویژه قشر آسیب‌پذیر سر می‌دهیم،اسفبارتر است.

سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه اصل این موضوع که عده‌ای حقوق‌های غیر متعارف دریافت می‌کنند  به هیچ وجه قابل توجیه نیست اظهار داشت: اما مسئله مهم این است که پرداخت‌های نجومی اتفاقی نبوده که اخیرا و به تازگی ایجاد شده باشد.

وی با اشاره به اینکه یک بخش از این مشکل به قوانین و مقررات نادرست بازمی‌گردد، تصریح کرد: در این میان مسئله مهمتر این است که ما موضوع فیش‌های حقوقی نجومی نباید احساسی و سیاسی و جناحی برخورد کرد.

امیری با بیان اینکه اگر بحث حقوق‌های نامتعارف جناحی شود آسیب‌ زیادی به کشور می‌زند، خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده مشخص گردیده که نظام پرداختی ما دچار مشکل است و باید اصلاح شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: امیری ، سخنگوی ، وزارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار