شیراز؛

آمادگی راهداری فارس برای خدمات رسانی به مسافران سفرهای تابستانی

اداره راه و شهرسازی فارس با اجرای طرح تابستانه در 16هزار کیلومتر از راه های فارس اعلام آمادگی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مسئول مرکز مدیریت راه های اداره راه و شهرسازی استان فارس با بیان این که طرح راهداری در 16 هزار کیلومتر از راه های فارس اجرا می شود، افزود :عملیات های اجرایی برای راهداری تابستانی در استان فارس از 15 تیر شروع و تا پایان شهریور ادامه دارد.
بهنام رضایی گفت: راهداران فارس در حال ایمن سازی محورهای شریانی و اصلی، اصلاح شیب های شیروانی ، شانه سازی و برطرف نمودن اختلاف سطح موجود در سطح سواره رو با شانه راه ،اصلاح و ساماندهی تابلوها و علائم جاده ای و دیگر عملیات های نگهداری از راه ها هستند تا بتوان جاده ای ایمن و خدماتی مناسب را به شهروندان برای سفرهای تابستانی ارائه داد.
وی بیان کرد :فعالیت اکیپ های بهسازی جاده ها و راهسازی در ایام تعطیلات عید فطر متوقف می شود و از تمامی هموطنان می خواهیم در طول مسافرت های خود، تمامی نکات ایمنی را رعایت و به توصیه های نیروهای پلیس راه و راهداران مستقر در جاده ها توجه کامل کنند.
مسئول مرکز مدیریت راه های اداره راه و شهرسازی فارس تصریح کرد : این مرکز با سامانه گویای 141 و تلفن 37266621 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی جهت اطلاع رسانی آخرین وضعیت راه های استان فارس است.
 در این رابطه همتی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس گفت: اورژانس 115 استان با 260 نیرو در شیفت های مختلف در خطوط جاده ای و شهری و با 46 پایگاه شهری و 80 پایگاه جاده ایی برای ارائه خدمات به مسافران سفرهای تابستانی آمادگی کامل را دارد.
 همچنین دبیر ستاد تسهیلات نوروزی فرهنگیان استان فارس افزود: با در نظر گرفتن تجهیزات و امکانات مناسب ،فرهنگیان سراسر کشور می توانند برای رزرو مکان اسکان خود در تعطیلات تابستانی اقدام کنند.
خدابخش شهبازی افزود : 250 آموزشگاه ، هزار و 980 کلاس درس و یک خوابگاه دانشگاه فرهنگیان پذیرش مهمان برای اقامت فرهنگیان در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.