مهم ترین اخبار اقتصادی هفدهم تیرماه؛

مرغ های ایرانی برند فرانسوی به تن کردند/مطالبات جوکاران پرداخت شد

ارزان ترین خودروهای خارجی در ایران،پازل ساماندهی موسسات غیر مجاز در هاله ای از ابهام و چین بزرگترین صادرکننده تیغه برف پاکن به ایران از مهم ترین خبرهای منتشر شده امروز بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، مهم ترین عناوین اقتصادی امروز به شرح زیر است:

ارزان ترین خودروهای خارجی در ایران چقدر قیمت گذاری می شود؟

اتومبیل های خارجی که با قیمت پایین در بازارهای جهانی به فروش می رسند در کشور ما با قیمت هایی حدود 100 میلیون تومان خرید و فروش می شوند.

طبق آمار گمرک در 2 ماه منتهی به اردیبهشت سال 95 , حدود 29 تن تیغه برف پاک کن وارد کشور شده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: تولیدکنندگان ایرانی با شرکت های فرانسوی همکاری مشترکی آغاز کردند که بر اساس آن مرغ ایرانی با برند فرانسوی به بازارهای هدف صادر می شود.

یک نماینده مجلس نهم شورای اسلامی گفت: در یک نگاه اجمالی ایران نسبت به کشورهای دیگر بیشترین آمار را در ارائه لایحه ها ،‌مصوبات دارد اما مهمترین معضل ما نبود مدیریت و اقدام مناسب در اجرایی کردن این طرح ها است .

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: مطالبات جوکاران 72 ساعت بعد از فروش در تابلوی بورس به حساب کشاورزان واریز می شود.

رئیس انجمن تولیدکنندگان قارچ گفت:هزینه حمل ونقل هوایی بسیار بالاست که به سبب نداشتن صرفه اقتصادی برای تولیدکنندگان و نبود حمایت های لازم، صادرات قارچ با کاهش مواجه شده است.

پازل ساماندهی موسسات مالی غیرمجاز با وجود ضرب العجل ها هنوز کامل نشده و برخورد با این موسسات گویا فقط در حد حرف باقی مانده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار