دستگیری یک پاکستانی در آلمان به اتهام جاسوسی برای ایران!

دادستان فدرال آلمان ادعا کرد پلیس این کشور یک شهرند پاکستانی را به اتهام جاسوسی برای ایران بازداشت کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رادیو اروپای آزاد، آلمان ادعا کرده است یک مرد پاکستانی را که برای ایران جاسوسی می کرده بازداشت کرده است.

دفتر دادستانی فدرال روز 7 جولای ادعا کرد یک مرد 31 ساله به نام سیدمصطفی ه. دو روز پیش در شهر برمن در شمال آلمان دستگیر شده است. این دفتر طی اطلاعیه ای اعلام کرد که این مرد «با نهاد اطلاعاتی وابسته به ایران در ارتباط بوده است» اما توضیح بیشتری نداد.

وی متهم است که اطلاعات مربوط به رئیس سابق انجمن آلمان-اسرائیل و افراد نزدیک به او را در اکتبر سال 2015به ایران منتقل می کرده است. گروه موسم به انجمن آلمان-اسرائیل، یک گروه مربوط به گسترش روابط دو کشور است.

بر این اساس در روز ششم جولای، قاضی دادگاه فدرال به تهام جاسوسی، قرار بازداشت این مرد را صادر کرده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۶:۱۴ ۱۹ تير ۱۳۹۵
اول اینکه از درست یا غلط بودن این ادعا مشخص نیست . دوم الان ی مدتی هست که از طریق و اقدامات آلمان دارن برنامه ریزی های و ادعا های مثل همین قضیه جاسوسی و حرف های نتانیاهو کودک کش که گفته اطلاعات المان فهمیدن که ایران از دو شهر آلمان خرید کرده برای ساخت بمب اتم و اینگونه ادعاها نشان میده که دارن برنامه موشکی ایران را طوری و به صورتی دربیارن که مثل داستان بمب اتم بشه. اینجاست که مقامات ما نیاید ساک و بی خیال باشند و باید جواب محکم و سریع داده شود که با مدرک سخن گفت . و خدای نکرده انقد کاری نکنند که مثل جریان هسته ای بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۸ تير ۱۳۹۵
ایران نباید در کشورهای دیگه جاسوسی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۱۸ تير ۱۳۹۵
بیچاره
United States of America
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۸ تير ۱۳۹۵
اگه هم باشه دست داره
آخرین اخبار