درگیری لفظی ترامپ و یک سناتور جمهوری‌خواه در جلسه درون‌حزبی

نامزد جنجالی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در نشست درون حزبی جمهوری‌خواهان با یکی از سناتورها وارد جنگ لفظی شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وب‌سایت "هیل"، روز پنجشنبه در جلسه انجمن حزبی سناتورهای جمهوری‌خواه، بین دونالد ترامپ – نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا – و "جف فلِیک" درگیری لفظی صورت گرفت. این درگیری لفظی در واشینگتن پست نیز گزارش شده است.

سال گذشته نیز ترامپ با تمسخر همکار آریزونایی فلیک – جان مک‌کین – باعث آزردگی خاطر این سناتورها شده بود. فلیک در مورد اظهارات ترامپ درباره مک‌کین گفت: "آن‌ها (اظهارات ترامپ) به قدری اشتباه بودند که مک‌کین می‌خواست آن‌ها را از زبان یک سناتور آریزونایی دیگر نیز بشنود."

ترامپ اینبار در درگیری لفظی به فلیک گفته است وی در انتخابات مجدد – که سال 2018 برگزار می‌شود -- پیروز نخواهد شد. این اقدام ترامپ در حالی است که هفته‌ها پیش، وی جمهوری‌خواهان را به اتحاد دعوت کرده بود.

پس از این نشست، فلیک در مصاحبه ای گفت: "من می‌خواهم از ترامپ حمایت کنم. من واقعا این را می‌خواهم. اما با سخنانی که از وی شنیده‌ام دیگر نمی‌توانم."

اما بسیاری از حاضران، جلسه را دوستانه و آرام توصیف کردند. برخی از سناتورها نیز موضوعات مطرح شده به وسیله فلیک را برداشت‌هایی اشتباه از سخنان ترامپ خواندند. بسیاری از آن‌ها اظهار کردند ترامپ در جلسات خصوصی بسیار تاثیرگذار است و در این جلسات، سر و صداهایی که معمولا در مصاحبه‌های تلویزیونی پخش می‌شود را به راه نمی‌اندازد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار