تساوی پیکان مقابل تراکتور

جاسم کرار برای تبریز ی ها گل زد/ جوانان پیکان به داد جلالی رسیدند

دیدار تدارکاتی تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و پیکان با تساوی یک بر یک به پایان رسید .

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، دیدار تدارکاتی  تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و پیکان با تساوی به پایان رسید .

تیم های تراکتورسازی تبریز و پیکان تهران که خود را برای حضور در شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر آماده می کنند عصر امروز جمعه در دیداری تدارکاتی که در ورزشگاه پیکانشهر برگزار شد به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردان امیر قلعه نویی برابر شاگردان مجید جلالی به تساوی یک بر یک دست یافتند.

مجید جلالی در این بازی برخلاف دیدار قبلی پیکانی بازیکنان باتجربه خود را به میدان فرستاده بود و نیمه اول بازی با تساوی صفر به صفر پایان یافت

تراکتورسازان نیمه دوم بازی را بهتر از پیکانی آغاز کردند و مزد این برتری گل جاسم کرار در دقیه (۵۰)بازی بود وتراکتوری ها در این دقایق کاملا بربازی مسلط بودند و چندین موقیعت خطرناک روی دروازه رحمان احمدی بوجود آوردند.

در ادامه مجید جلالی با بیرون کشیدن بازیکنان باتجربه خود از جمله آؤش برهانی و امیر حسین صادقی و علی حمودی بار دیگر به جوانان با انگیزه خود اعتماد کرد که حاصل آن گل دقیقه ۸۳ شهریار مقانلو بود تا بازی با نتیجه مساوی تمام شود.

*حاشیه های بازی پیکانی ها مقابل تراکتوری

300 هوادار که اکثر آنها هوادار تیم تراکتورسازی تبریز بودند در ورزشگاه حضور پیدا کردند وتیم تراکتور را تشویق می کردند ، این درحالی بود که مسئولان پیکان این مسابقه را بدون حضور هواداران اعلام کرده بودند وحضور هواداران باعث شد تا برخی از عوامل دو تیم به این موضوع معترض شوند.

جاسم کرار برای تبریز ی ها گل زد/  جوانان پیکان به  داد جلالی  رسیدند

جاسم کرار برای تبریز ی ها گل زد/  جوانان پیکان به  داد جلالی  رسیدند


مصطفی آجورلو و محمود شیعی این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند، آجورلو مدیرعامل تراکتورسازان حضور در جایگاه خبرنگاران را نشستن کنار مدیرعامل پیکانی ها در جایگاه ویژه ترجیح داد که دلیل آن برای رسانه ها مشخص نشد.

آرش برهانی بازیکن فصل پیش استقلال کاپیتان پیکان در این مسابقه بود ولی بازوبند کاپیتانی را نبسته بود.

بازیکنان دو تیم پیکان و تراکتورسازی بارها به داور معترض شدند و درگیری لفظی بین بازیکنان وداوران بوجود آمد.

در نیمه اول مهدی کیانی با امیر حسین صادقی درگیری شدید لفظی پیدا کردند که با دخالت داور مسابقه و اخطار دادن به هر دو بازیکن پایان یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار